کد خبر: ۹۳۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۱۳۲
بازیکن تیم فوتبال مس کرمان معتقد است عملکرد داور و توقف‌های متوالی بازی روی نتیجه بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن تاثیرگذار بوده است.

کاظمیان: ذوب‌آهن دنبال مساوی بود/ حاج ملک ضعیف‌ترین داوری عمرش را انجام دادبه گزارش خبرداغ ، امین کاظمیان در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی مس کرمان مقابل ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی نسبتاً خوبی بود. تیم آقای تارتار مقابل مس و سپاهان بسته بازی می کرد و شرایط ما را سخت می کرد. اگر باهوش تر عمل می کردیم میتوانستیم از موقعیت های خودمان استفاده کنیم و برنده بازی باشیم. بازی با تیم های آقای شرایط خاصی دارد و چرا که فضا را از تیم رقیب می گیرند و یارگیری به صورت نفر به نفر انجام می‌شود. اگر دستورات تاکتیکی کادر فنی را انجام می دادیم می توانستیم برنده بازی باشیم.

وی افزود: با توجه به بسته بازی کردن تیم ذوب آهن، نمی توانم بگویم بازی تاکتیکی بود. کلاً بازی را به سمت وقت کشتی و توقف‌های متوالی برده بود تا کسب حداقل یک امتیاز را از دست ندهند.

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان با ارزیابی عملکرد داوری گفت: عملکرد داوری نکته مهمی بود که روی نتیجه بازی هم تاثیرگذار بود. یکی از ضعیف‌ترین قضاوت‌های چند سال اخیر فوتبال کشور و عمر آقای حاج ملک را شاهد بودیم. وقت اضافه کم گرفت و به تیم ذوب‌آهن کمک زیادی کرد. چرا که با تصمیماتش دائماً بازی را از جریان می‌انداخت.

کاظمیان در پایان گفت: انشاالله تیم ما رفته رفته در لیگ برتر منسجم‌تر می‌شود و به هدفی که دارد نزدیک‌تر می‌شود. با تمهیداتی که کادرفنی در وقفه لیگ برتر دارند و تلاش همه اعضای تیم امیدوارم به نتایج دلخواه خودمان برسیم و سهمیه مس کرمان در لیگ برتر حفظ شود.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: