کد خبر: ۹۳۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
تعداد بازدید: ۲۲۳

«سمایه» از اثرات مابه التفاوت سود علی الحساب و قطعی سپرده ها گفتبه گزارش خبرداغ به نقل از کدال نگر بورس 24، بانک سرمایه اعلام نمود در سال های اخیر این بانک فاقد عملکرد در زمینه پرداخت مابه التفاوت سود علی الحساب و سود قطعی بوده و رای فوق اثر مالی خاصی بر عملکرد بانک نخواهد داشت. ضمناً با توجه به عدم دسترسی به رای مورد اشاره و جزئیات آن، اظهار نظر نهایی منوط به وصول رای فوق الذکر می باشد.


به گزارش کدال نگر بورس24 ، بانک سرمایه اعلام نمود در سال های اخیر این بانک فاقد عملکرد در زمینه پرداخت مابه التفاوت سود علی الحساب و سود قطعی بوده و رای فوق اثر مالی خاصی بر عملکرد بانک نخواهد داشت. ضمناً با توجه به عدم دسترسی به رای مورد اشاره و جزئیات آن، اظهار نظر نهایی منوط به وصول رای فوق الذکر می باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: