کد خبر: ۹۳۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
تعداد بازدید: ۱۱۵
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است که اشتباه داوری تاوان سنگینی برای زردپوشان داشته و باعث ناراحتی شدید هواداران این تیم شده است.

فیروزی: چه کسی پاسخگوی ناراحتی هواداران صنعت نفت است؟/ داور ما را تنبیه کردبه گزارش خبرداغ ، علی فیروزی در گفتگو با ایلنا، پیرامون شکست صنعت نفت آبادان مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: صنعت نفت در عملکرد نیمه اول عملکرد خوبی داشت؛ ما چندین موقعیت داشتیم که مهدی ممی‌زاده روی صحنه تمرین شده به گل رسید. اما در نیمه دوم ورق بازی برگشت و متاسفانه شکست خوردیم.

وی افزود: ابتدا باید بگویم که آقای همرنگ و همکارانشان بسیار محترم بودند و برخورد خوبی داشتند اما داور با سوت‌های بی‌جا روی نتیجه تاثیرگذار شد. در صحنه پنالتی کمترین فشار به مهاجم حریف وارد نشد، اما داور پنالتی اعلام کرد.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته داوران خواهشمندم در انتخاب داوران به شرایط شهرها هم توجه کنند. مردم آبادان بابت سانحه دلخراش متروپل هنوز ناراحت هستند و این تیم دلخوشی آنهاست. اما داور با یک سوت اشتباه، آنها را حسابی ناراحت کرد. بعد از بازی هواداران به داخل رختکن تیم و راهرو رفتند و اگر برای اعضای تیم مشکلی ایجاد می‌شد آیا داور پاسخگوی اشتباهش بود؟! اشتباهات در بعضی شهرها برای بازیکنان و اعضای تیم، تاوان سنگینی دارد.

فیروزی در پاسخ به این سوال که آیا فنی بودن و ساکت ماندن نیمکت صنعت نفت برای این تیم مشکل ایجاد می‌کند، گفت: وظیفه داور و کادرفنی مشخص است. کادر فنی تیم ما با آرامش سعی می‌کند امورات فنی را پیش ببرد. آیا ما باید وظایف داور را به او یادآوری کنیم؟ اعتراض کردن به داور تمرکز کادرفنی و بازیکنان ذخیره را از بین می برد. شاید بعضی تیم‌ها از این طریق کارشان را پیش ببرند؛ اما ما از این کارها تا حالا نکردیم. اما متاسفانه با اینکه وظایف‌مان را به درستی انجام می‌دهیم و در کار داور دخالت نمی‌کنیم؛ داور ما را تنبیه می‌کند.

وی در پایان گفت: در فوتبال و بسیاری از رشته‌های ورزشی، آنهایی که بی‌نظم هستند و نسبت به داوران اعتراض شدید می کنند به نتیجه بهتری می رسند. این تیم‌هایی که هر هفته نسبت به داور وسط و چهارم اعتراض شدیدی انجام می‌دهند و آرامش مسابقه را بهم می‌ریزند در جدول بالاتر از دیگر تیم‌ها قرار می‌گیرند. اگر سازمان لیگ و کمیته داوران به این موضوع رسیدگی نکنند، شاید غیر مستقیم ما را به این سمت سوق می‌دهند که ما هم دنبال چنین اقداماتی برویم. اما ما خواستار آرامش مسابقات، احترام به حقوق تیم‌ها و کار فنی هستیم.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: