کد خبر: ۹۲۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
تعداد بازدید: ۱۸۴
معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در خصوص بازگشت بازیکنی که توسط محمد ربیعی در لیست مازاد قرار گرفته بود، توضیحاتی ارائه داد.

علیزاده: منشا افت کرده است/ بازگشت منصوری با صلاحدید ربیعی بودبه گزارش خبرداغ ، علی علیزاده در گفتگو با ایلنا پیرامون آخرین وضعیت تیم فوتبال مس رفسنجان پیش از تقابل با فولاد خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: ما تیم بسیار خوب و توانمندی داریم. در دو هفته اول به گفته کارشناسان در چندین صحنه حق تیم ما را خوردند. با این حال تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. به هر حال فولاد تیم با انگیزه‌ای نشان داده و نتایج خوبی در این فصل گرفته است. بازی با این تیم در اهواز آسان نیست؛ اما تیم ما هم از تمام ظرفیت و بضاعتش برای تقابل با فولاد استفاده خواهد کرد.

وی درباره تقابل مجید علیاری با تیم مس رفسنجان عنوان کرد: علیاری بازیکن بسیار توانمند و خوبی است که در فصل نقل و انتقالات به فولاد منتقل شد. برای او آرزوی موفقیت دارم. اما حالا در تیم رقیب ما است و هر دو تیم باید برای پیروزی تلاش کنند.

معاون باشگاه مس رفسنجان درباره غایبان تیم مس مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: میثم تیموری و حسن جعفری در این مسابقه غایب هستند.

در خصوص بازگشت مرتضی منصوری به ترکیب مس رفسنجان، بعد از اینکه محمد ربیعی گفته بود به وی نیازی ندارد، گفت: بله با تشخیص آقای ربیعی این بازیکن مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت، امیدوارم بتواند از فرصت‌هایی که در اختیارش قرار می‌گیرد به نحو احسنت استفاده کند.

علیزاده درباره عدم موفقیت منشا در زمینه گلزنی در 4 هفته نخست فصل بیست و دوم لیگ برتر، اظهار داشت: هم ما و هم منشا می‌دانیم که فعلاً در افت قرار دارد و توان او بیشتر از این میزان است. سعی می‌کنیم با تمهیدات کادرفنی، منشا واقعی را ببینیم.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: