کد خبر: ۹۲۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۳۹۹
مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس با انتشار یک پیام در اینستاگرام از فضای مجازی خداحافظی کرد.

مهاجم جنجالی پرسپولیس خداحافظی کرد/عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات دو مهاجم تراز اول و جنجالی جذب کرد. یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته.

سرخپوشان تهران که فصل را با مهدی عبدی آغاز کردند، در دو مسابقه اول با این مهاجم و البته شرزود تمیروف و حامد پاکدل به گل نرسیدند تا بالاخره میلاد سرلک در بازی مقابل آلومینیوم توانست اولین گل پرسپولیس را در لیگ بیست و دوم به ثمر برساند.

مهدی عبدی در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانست گلزنی کند و حالا با توجه به اضافه شدن دیاباته و لوکادیا به نظر می‌رسد شرایط برای این بازیکن سخت‌تر از گذشته شده است.

او برای اینکه بتواند تمرکزش را بیشتر کند و به ترکیب اصلی پرسپولیس برسد تصمیم گرفت از فضای مجازی دور شود و تمرکزش را روی فوتبالش بگذارد.

مهاجم جنجالی پرسپولیس خداحافظی کرد/عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: