کد خبر: ۹۲۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
تعداد بازدید: ۱۷۵
بازیکن تیم فوتبال مس کرمان معتقد است جادوگری در فوتبال حرفه‌ای صحبت خنده‌داری است بعد از پیروزی مقابل پیکان علیه تیمش مطرح می‌شود.

ستاری: شاید جادوگر تیم رقیب زورش بیشتر بود؟!/ هر پستی که کادر فنی صلاح بداند بازی می‌کنمبه گزارش خبرداغ ، محمد ستاری در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی مس کرمان مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: گل‌گهر سیرجان در این سال‌ها با ثبات کادرفنی و بازیکنانی که داشته توانسته تیم خوبی تشکیل بدهد. آنها در این فصل 99 درصد شاکله خود را حفظ کردند و تیم قابل احترامی هستند.در بازی تدارکاتی پیش فصل با نتیجه یک بر صفر مقابل این تیم پیروز شده بودیم که در 5 دقیقه پایانی بازی نیمه تمام ماند. از این تیم شناخت خوبی داشتیم.

وی افزود: با توجه به آنالیز خوبی که از این تیم داشتیم دقیقاً می دانستیم که نقاط قوت آنها کجاست یا اینکه از چه راه‌هایی می‌توانیم به این تیم ضربه بزنیم و گلزنی کنیم. در دربی کرمان بازی خوبی ارائه دادیم و در دقیقه 43 گلزنی کردیم اما با توجه به جوانی و اینکه بعد از هشت سال دوباره تیم به لیگ برتر بازگشته است، دو یه سه دقیقه بعد گل تساوی را دریافت کردیم. در نیمه دوم هم بازی خوبی ارائه دادیم و اما روی یک لحظه عدم تمرکز و عدم اعتماد به نفس گل دوم را دریافت کردیم. وگرنه می توانستیم برنده بازی باشیم. قسمت نبود که با 3 امتیاز از اولین دربی لیگ برتری، مس خارج شویم.

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان با ارزیابی نتایج تیمش در 5 دیدار نخست فصل بیست و دوم لیگ برتر، گفت: تیم ما فعلاً نتایج خوبی دریافت کرده است. البته در گذشته تیم ما سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشته و کارهای درخشانی کرده، اما باید قبول کنیم که بعد از هشت سال و با توجه به حضور بازیکنان جوان، شرایط کمی متفاوت است. البته هر هفته نسبت به قبل بازی بهتری ارائه می‌دهیم. شما بازی ما را مقابل دو تیم استقلال و گل‌گهر سیرجان مشاهده کنید و کیفیت تیم را ببینید.

ستاری پیرامون شائباتی که درباره جادوگری مس کرمان مطرح شد، تصریح کرد: پرسپولیس چند سال پشت سر هم قهرمان شد، آیا جادوگری کردند؟ ملوان و مس به لیگ برتر صعود کردند، آیا جادوگری کردند؟ پس اگر اینطوری است چرا تیم‌ها این میزان ساعت تمرین می‌کنند، روی کوچکترین شرایط تیم حریف آنالیز انجام می‌دهند؟ در فوتبال حرفه‌ای این حرف‌ها خنده‌دار است. به جادوگری باشد کشورهایی که خیلی اهل جادوگری هستند چرا قهرمان جام جهانی نمی‌شوند؟ این صحبت‌ها شاید در فاز هواداری که دور از فضای تیم هستند کمی قابل پذیرش باشد اما آنهایی که درون تیم زحمت می‌کشند، می‌دانند چنین صحبتی نیست. شروع این صحبت‌ها درباره مس بعد از پیروزی 3 بر صفر مقابل پیکان بود. پس اینطوری است در بازی گل‌گهر که ما تا دقیقه 91 پیروز بودیم، جادوگرمان بعد از آن خوابید ما برنده نشدیم؟!(با خنده) پس لابد زور جادوگر تیم حریف بیشتر بوده است. این حرف‌ها در فوتبال حرفه‌ای خنده‌دار و دور از باور است.

وی درباره اعتراض باشگاه مس کرمان درباره انتقادات متوالی نساجی درباره شرایط داوری، تصریح کرد: شاید اشتباهات داوری علیه تیم نساجی اتفاق افتاده باشد. اما هجمه تیم محترم نساجی علیه داوری صحیح نیست. نهایتاً آنها با انتشار یک بیانیه می‌تواند بگویند داوران دقت کنند. اینکه دائما شاهد بیانیه، مصاحبه و... از این تیم محترم باشیم، شائبه قصد تاثیر روی داوری پیش می‌آید. این مسائل روی دیدگاه هواداران نساجی هم تاثیر منفی می گذارد و باعث ملتهب شدن جو مسابقه می‌شود. این جو منفی خوب نیست. نگاه منفی هواداران، ممکن است موجب موضع هواداران علیه داور شود.

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان پیرامون تغییر پستش مقابل گل‌گهر سیرجان و اینکه آیا موقت است، گفت: اولاً مثل یک سرباز در اختیار مس کرمان هستم. هر جا که کادرفنی صلاح بداند در میدان حاضر خواهم شد. به قول آقای حسین خانی که می گوید در دوران فوتبالم به جز دروازه در همه پست‌ها برای مس به میدان رفتم. من هم در دوران فوتبالم، راه‌آهن تحت هدایت حمید استیلی در پست هافبک دفاعی بازی کردم. در هوادار فصل گذشته مدافع میانی بودم. اما بیشتر فوتبالم دفاع چپ بازی کردم. در مس کرمان هم بنا به تدابیری که دارند در زمین قرار میگیرم و اطلاعی ندارم که بازی چه ترکیب و سیستمی داریم و در چه پستی بازی می‌کنم. در کل از چالش استقبال می‌کنم.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: