کد خبر: ۹۲۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
تعداد بازدید: ۱۰۸
مدافع ذوب آهن در مورد شرایط این تیم در آستانه بازی با سپاهان صحبت کرد.

صدقی: به خط حمله سپاهان اجازه خودنمایی نمی‌دهیم/ ملوانی‌ها با جوسازی داوری را تحت تاثیر قرار دادندبه گزارش خبرداغ ، امیرحسین صدقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ذوب آهن در 4 دیدار گذشته لیگ برتر و کسب 4 تساوی اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است. در مورد نتایج تیم باید بگویم درست است که در این 4 بازی بردی کسب نکردیم ولی اینکه هنوز یکی از 4 تیم بدون باخت لیگ هستیم هم خودش موضوع قابل اهمیتی است که باید به آن توجه شود. ضمن اینکه ما 4 بازی خیلی سخت و سنگین داشتیم. دو بازی خارج از خانه و دو بازی خانگی ما جلوی تیمی مثل پرسپولیس و تیم مس رفسنجان بود که از تیم‌های خوب لیگ هستند. به هر حال امیدوارم این هفته بتوانیم اولین بردمان را کسب کنیم.

وی در مورد تقابل با سپاهان در دربی اصفهان و تقابل سختی که با این تیم دارند گفت: سپاهان تیم خیلی خوبی است و مدعی محسوب می‌شود ولی ما هم ذوب‌آهن هستیم و توجهی به این تبلیغات نداریم و تحت تاثیر اسامی تیم حریف قرار نمی‌گیریم. ما نشان دادیم تیم خوبی هستیم و با توجه به اینکه نیاز به کسب برد داریم صد در صد این بازی برای 3 امتیاز وارد زمین می‌شویم و امیدوارم با دست پر هم خارج شویم.

مدافع ذوب آهن در رابطه با خط حمله قدرتمند سپاهان هم توضیح داد: هرچقدر آنها خط حمله خوبی دارند ما هم خط دفاع خوبی داریم. در 4 بازی گذشته فقط 2 گل خوردیم و موقعیت های کمی به حریف دادیم و شک نکنید این بازی هم به خط حمله سپاهان اجازه ایجاد موقعیت و خودنمایی نخواهیم داد.

صدقی در مورد بازی با ملوان و جنجال‌هایی که بعد از پنالتی ایجاد شد هم گفت: پنالتی به نظر من درست بود و داور تصمیم درستی روی صحنه گرفت ولی ملوانی‌ها به قدری جو سازی کردند و سعی داشتند داور را تحت تاثیر قرار دهند و همین شد که سوت‌های بعدی داور کمی محتاطانه تر شد و حتی می‌توانست یک پنالتی دیگر هم برای ما بگیرد که این اتفاق رخ نداد. پنالتی تیم ما سالم بود و مشکلی نداشت.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: