کد خبر: ۹۲۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳
تعداد بازدید: ۹۱
اشتباهات آماری و عددسازی توسط دولت سیزدهم همچنان ادامه دارد و باورپذیری این ارقام توسط جامعه به یکی از چالشهای دولت تبدیل شده است.

رئیس دولت: تورم را از 60 درصد به 40 درصد رساندیم/ روزنامه دولت: تورم را از 45درصد به 40.9 درصد رساندیم!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، اشتباهات آماری و عددسازی توسط دولت سیزدهم همچنان ادامه دارد و باورپذیری این ارقام توسط جامعه به یکی از چالشهای دولت تبدیل شده است.

در حالی که حجت الاسلام ابراهیم رئیسی اخیرا اعلام کرد، تورم 60درصدی دولت گذشته را به 40درصد رسانده، روزنامه دولت در شماره امروز خود، رقم دیگری را عنوان کرد.

روزنامه دولت نوشت: در یک سال اخیر روند کاهش نرخ تورم دوازده ماهه مناطق شهری از شهریور سال ۱۴۰۰ (معادل ۴۵.۱ درصد) با کاهش ۴.۲ واحد درصدی به ۴۰.۹ درصد در مردادماه سال ۱۴۰۱ رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: