کد خبر: ۹۲۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
تعداد بازدید: ۱۴۲
آیت‌الله رئیسی در افتتاحیه مجمع جهانی اهل بیت (ع)، گفت: اهل بیت(ع) رمز همه خوبی‌ها و مظهر همه زیبایی‌ها در عالم هستی هستند.

رئیس‌جمهور:‌ اهل بیت(ع) رمز همه خوبی‌ها در عالم هستی هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در افتتاحیه مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) که امروز پنج شنبه (10 شهریور ) در سالن اجلاس سران برگزار شد گفت: اهل بیت(ع) خودشان فرموده‌اند مارا بشناسید و شناختن و شناساندن اهل بیت(ع) وظیفه اول این مجمع است.

وی راه نجات امت و انسان معاصر را شناخت اهل بیت(ع) دانست و گفت: اهل بیت(ع) رمز همه خوبی‌ها و مظهر همه زیبایی‌ها در عالم هستی هستند. همه امامان در سیره پاکشان سه محور اساسی داشته‌اند؛ شناساندن مقام امامت و هدایت انسان‌ها، ستیز با ظلم و ستم و تربیت نفوس مستعده و هدایت انسان‌ها.

رئیس‌جمهور همچنین رسالت بزرگ عالمان دینی را شناساندن ائمه و پیشوایان دین است توصیف کرد و تصریح کرد: وظیفه عالمان شناساندن کلام ائمه و راه نجات انسان است اگر شناخت درستی نسبت به اهل بیت شکل بگیرد معلوم می شود گم شده انسان معاصر امام حسین (ع) و حضرت امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: