کد خبر: ۹۲۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
تعداد بازدید: ۱۴۱
سرمربی استقلال با تغییر مترجم تیمش مخالفت کرده است

مخالفت ریکاردو ساپینتو با تغییر مترجم خبرسازبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: ریکاردو ساپینتو به مدیران استقلال اعلام کرده قصد تغییر مترجمش را ندارد.

از زمانی که ساپینتو به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده است، فردی به نام فرزاد نادری وظیفه ترجمه کارهای او را برعهده دارد.

از همان بازی اول استقلال برابر سپاهان مشخص بود این فرد چندان به کار ترجمه همزمان مسلط نیست و نمی تواند تمام صحبت های ساپینتو را به حاضرین در نشست منتقل کند و این موضوعی است که برای آبی ها خبرساز شده است.

در این بین با توجه به اینکه محمدحسین زرندی، مدیر رسانه ای استقلال به زبان انگلیسی مسلط است و قبلا در این باشگاه کار ترجمه برای وینفرد شفر آلمانی را انجام داده است، مدیران باشگاه به ساپینتو پیشنهاد تغییر مترجمش را داده اند که این موضوع با مخالفت سرمربی پرتغالی آبی ها همراه شد.

گفته می شود فرزاد نادری از طریق یکی از دوستان ساپینتو معرفی شده و سرمربی پرتغالی استقلال برای کار ترجمه فقط به این فرد اعتماد دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: