کد خبر: ۹۲۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۲۴۷
امشب فرصت ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری ۱۴۰۱ پایان می یابد.

آخرین مهلت ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون ۱۴۰۱به گزارش خبرداغ به نقل از مهر: امشب فرصت ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سرا

علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این خبر گفت: مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهرماه سال ۱۴۰۱ امشب ۶ شهریور ماه پایان می‌یابد.

 

وی گفت: تاکنون بیش از ۹۳ هزار داوطلب در سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهرماه سال ۱۴۰۱ ثبت نام و انتخاب رشته کردند.

کریمیان با تاکید بر این که زمان ثبت نام و انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی قابل تمدید نیست گفت: متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت باقی مانده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه ها و اصلاحات مندرج در سایت سازمان سنجش، به سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در درگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه و ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

وی یادآورشد: این گروه از متقاضیانی که قبلاً انتخاب رشته خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می توانند در ساعات باقی مانده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل های انتخابی اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: