کد خبر: ۹۲۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید: ۱۰۵
ژوزه مورینیو به بازیکنان خود گفت که پس از نمایش ضعیف نیمه اول در تساوی مقابل یوونتوس، شرمنده آن‌ها شده است.

مورینیو: به بازیکنانم گفتم از اینکه سرمربی شما هستم، شرمنده‌ام!به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، رم درنیمه اول برابر یوونتوس در بازی شب گذشته با شکست یک بر صفر به رختکن رفت. مورینیو در صحبت‌های تیمی خود کاملاً وحشیانه رفتار می‌کرد و به بازیکنانش می‌گفت از اینکه مربی آنهاست، "شرمنده" است.

مربی پرتغالی به DAZN فاش کرد: "بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که از آن‌ها شرمنده و خجالت‌زده هستم. این یک مسئله تاکتیکی نبود، نگرش آن‌ها بود. ما نمی‌توانیم اینجا بیاییم و اینطور بازی کنیم. من روی نیمکت به سالواتوره (فوتی) می‌گفتم، دعا کن فقط 1-0 باقی بماند. زیرا باخت 1-0 نتیجه فوق العاده‌ای پس از آن عملکرد نیمه اول است و ما بسیار خوش شانس بودیم.

ما مطلقاً هیچ کاری نکردیم، این یک شانس محض بود. در نیمه دوم تیم بسیار متفاوتی بودیم، اگرچه متأسفانه گزینه‌های زیادی برای بیرون آوردن از روی نیمکت نداشتم، زانیولو و واینالدوم مصدوم هستند."
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: