کد خبر: ۹۲۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۱۸۴
ایده های تبلیغاتی کنسرت «امیر تتلو» برای هر اجرا متفاوت است. از فحاشی های رکیک به طرفدارانش بگیر تا مطرح کردن «برگزاری مراسم خواستگاری رسمی از سحر قریشی روی استیج».

ترفند تبلیغاتی تتلو فضای مجازی را به هم ریختبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در کانال تلگرامی خود نوشت: ایده های تبلیغاتی کنسرت «امیر تتلو» برای هر اجرا متفاوت است. از فحاشی های رکیک به طرفدارانش بگیر تا مطرح کردن «برگزاری مراسم خواستگاری رسمی از سحر قریشی روی استیج».

اینها همه و همه ترفندهایی ست برای فروش بلیت کنسرت و بعد از لغو کنسرت شهریورماه تتلو در ترکیه، حالا این خواننده بعد از رونمایی تاریخ جدید کنسرتش در مهرماه، قرار است در انتهای کنسرتش خودکشُی کند!

ترفند جدید تبلیغاتی تتلو، باز هم فضای مجازی را بهم ریخته و شب گذشته هم تهیه کننده کنسرتش با اعلام جدی بودن تصمیم امیر برای پایان و «بیایید که در سالن او را از تصمیم اش پشیمان کنیم»، اوضاع را پیچیده تر کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: