کد خبر: ۹۲۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
تعداد بازدید: ۱۴۵
بازیکن برزیلی تیم آژاکس تایید کرد خواهان ترک این تیم است.

سکوت هدف منچستریونایتد شکست: می‌خواهم آژاکس را ترک کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، آنتونی، وینگر برزیلی آژاکس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال از جمله اهداف بزرگ باشگاه منچستریونایتد بوده اما تا به امروز تغییری در وضعیت او ایجاد نشده است. 

باشگاه هلندی روز گذشته پیشنهاد 90 میلیون یورویی منچستریونایتد برای جذب آنتونی را رد کرد و او در مصاحبه‌ای تایید کرد خواهان ترک این تیم است.

مصاحبه اختصاصی فابریزیو رومانو با آنتونی ستاره برزیلی در مورد آینده‌اش، منچستریونایتد و موارد دیگر را می‌‌خوانید:

رومانو: مذاکرات برای انتقال تو چگونه پیش می رود؟

 آنتونی: "از فوریه امسال، نمایندگان من به آمستردام آمدند تا آژاکس را از تمایلم برای ترک باشگاه برای مواجهه با چالش جدید مطلع کنند و اینکه برخی از باشگاه‌های علاقه‌مند وارد خواهند شد و قطعاً یک پیشنهاد عالی به همراه آن‌ها خواهد بود."

رومانو: چه اتفاقی برای آژاکس افتاد؟

آنتونی: "در ژوئن امسال تعطیلاتم را قطع کردم و شخصا آمدم تا به مدیران آژاکس از جمله سرمربی جدیدم در مورد تمایلم برای جدایی اطلاع دهم و آنها این احتمال را در نظر بگیرند، زیرا این یک پروژه 2 فصلی بود."

رومانو: آنتونی، چه چیزی به باشگاه گفتی؟

آنتونی: "در طول ماه های گذشته، جلسات ادامه داشت و من نیز پیشنهادی از آژاکس برای تمدید قرارداد دریافت کردم. من یک بار دیگر به صراحت گفتم... می‌خواهم بروم".

رومانو: روز جمعه چه گذشت؟

آنتونی: "امروز در جلسه ای با باشگاه، علاقه قدیمی خود را برای رفتن ابراز کردم - این بار با پیشنهاد قابل توجهی روی میز. آن‌ها قبلاً آمده بودند! آژاکس با استدلال که فقط 5 روز فرصت دارد تا من را جایگزین کند، از پذیرفتن آن امتناع کرد."

رومانو: چرا آژاکس نمی‌خواهد شما را رها کند؟

آنتونی: "من از آژاکس نمی‌خواهم مرا آزاد کند، از آژاکس می‌خواهم که من را با بالاترین پیشنهاد برای یک بازیکن اردیویسه بفروشد. من از فوریه روی این موضوع اصرار داشتم تا باشگاه بتواند تیم را با آرامش خاطر بازسازی کند."

رومانو: نظرت در مورد باشگاه چیست؟

آنتونی: "در آمستردام بسیار خوشحال بودم، در آژاکس عناوینی به دست آوردم، دوستانی پیدا کردم و بخشی از زندگی حرفه‌ای ام را ساختم، اما اکنون تکرار می‌کنم که آماده و سرشار از انگیزه برای دنبال کردن داستان و رویاهایم هستم."

رومانو: موقعیت شما در حال حاضر چیست؟

آنتونی: "مردم باید به من گوش دهند و بفهمند که انگیزه من مرا به سمت شادی سوق می دهد. من برای ادامه عملکرد در سطح بالا به این نیاز دارم. آژاکس همیشه در قلب من خواهد بود!"

رومانو: پیامت برای هواداران آژاکس چیست؟

آنتونی: "امیدوارم هواداران آژاکس مرا درک کنند... زیرا آینده یک فوتبالیست کاملاً نامشخص است و بنابراین فرصت ها می توانند منحصر به فرد باشند! پیام من قدردانی از آژاکس، باشگاه و هواداران است."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: