کد خبر: ۹۲۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۱۷۷
آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات اروپا را دنبال کنید.

به روزرسانی‌های نقل و انتقالات اروپا: ستاره آژاکس در یکقدمی منچستریونایتدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نقل و انتقالات فوتبال اروپا کماکان ادامه دارد و آخرین به روزرسانی‌ها از اخبار و شایعات پیرامون پنجره نقل و انتقالات تابستانی را می‌خوانید:

* رومانو: رفتن وسلی فوفانا به چلسی تمام نشده است. تلاش وسلی برای پیوستن به چلسی، این رویا و "وسواس" اوست، بنابراین انتظار می رود مذاکرات پس از رد پیشنهاد 70 میلیون پوندی ادامه یابد. گفتگوها با واسطه‌ها همچنان ادامه دارد تا به زودی بهترین راه حل پیدا شود.

* رومانو: برونو لاگه در مورد علاقه آرسنال به پدرو نتو: "من در مورد آن شنیده ام، اما چیزی به ما نرسیده است. طبیعی است که این علاقه را داشته باشیم، اما هیچکس در مورد هیچ پیشنهادی به من چیزی نگفت، بنابراین نمی توانم چیزی را تایید کنم." آرسنال اکنون روی جدایی نیکلاس پپه تمرکز کرده است.

* رومانو: هر دو تیم آژاکس و آنتونی از دیروز منتظر پیشنهاد رسمی جدید منچستریونایتد هستند. پس از رد شدن 80 میلیون یورو، انتظار می رود پیشنهاد جدیدی در این هفته دوباره مطرح شود. شرایط شخصی قبلاً توافق شده است. آنتونی خواهان انتقال منچستریونایتد است. آژاکس، اگر آنتونی برود، مشتاق حکیم زیاش است.

* رومانو: آاس رم در حال پیشرفت در مذاکرات برای جذب آندره آ بلوتی به عنوان بازیکن آزاد است. مذاکرات برای فلیکس افنا به کرمونز و جاستین کلایورت به فولام ادامه دارد. رم از هفته ها قبل بلوتی را هدف اولویت خود می داند، زیرا او هنوز در بازار موجود است.

 


دوم شهریور

* ساندرو تونالی هرگز گزینه ای برای آرسنال یا هیچ باشگاه انگلیسی دیگری در این تابستان نبوده است. او غیرقابل فروش است و در هفته‌های آینده قراردادش را با میلان تمدید خواهد کرد. قرارداد جدید تا ژوئن 2027 معتبر است.

* بایرلورکوزن به جذب کالوم هادسون اودوی نزدیک می‌شود. مذاکرات برای انتقال قرضی به بایراورکوزن در حال تکمیل شدن است؛ آن هم بعد از اینکه کالوم، 2 پیشنهاد قرضی از لیگ جزیره را رد کرد. معامله خیلی خوب در حال پیشرفت است تا این هفته تکمیل شود.

* آاس رم در حال پیشرفت در مذاکرات برای جذب آندره آ بلوتی به عنوان بازیکن آزاد است. مذاکرات برای فلیکس افنا به کرمونز و جاستین کلایورت به فولام ادامه دارد. رم از هفته‌ها قبل بلوتی را هدف اولویت خود می داند. زیرا او هنوز در بازار موجود است.

* اسکای: لئاندرو پارادس در رادار لیورپول.

* اسکای: آندر هررا در آستانه پیوستن به والنسیا.

* رومانو: بایرلورکوزن در حال بستن قرارداد کالوم هادسون-اودوی است. پس از اینکه او دو پیشنهاد قرضی از لیگ برتر را رد کرد، مذاکرات با چلسی به صورت قرضی تکمیل شد. معامله به خوبی پیش می رود، این هفته تکمیل می شود.

* اسکای: ممفیس دیپای به منچستریونایتد پیشنهاد شده است.

* برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی: پیشنهاد جدیدی برای وسلی فوفانا دریافت کرده‌ایم و رد شده است.

 


یکم شهریور

* رومانو: قرارداد اریک بیلی، تکمیل شد. او ظرف 24 ساعت به مارسی پرواز خواهد کرد تا به مارسی بپیوندد. انتقال قرضی با بند خرید اجباری اگر در فصل بعدی واجد شرایط لیگ قهرمانان اروپا شود.

* اوبامیانگ از بارسلونا به چلسی نزدیک است. توافق بین 2 باشگاه برای حدود 20 میلیون یورو + پاداش حاصل شد: نهایی شدن معامله واقعا به زودی انتظار می‌رود.

* لسترسیتی پیشنهاد سوم چلسی برای وسلی فوفانا را بلافاصله رد کرد. تیم توماس توخل در حال حاضر تمایلی به پرداخت بیش از 70 میلیون پوند از جمله افزودنی ها ندارد.

* اسکای: بایرن مونیخ هیچ علاقه‌ای به فرانکی دی یونگ ندارد.

* چلسی اکنون آماده است تا 60 میلیون پوند از جمله افزودنی ها برای آنتونی گوردون مهاجم اورتون بپردازد.

* رومانو: یوونتوس با آرکادیوش میلیک به توافق رسیده است اما اولویت اصلی آن‌ها همچنان جذب ممفیس دیپای است، ساعات آینده کلیدی خواهد بود.

* اونای امری سرمربی ویارئال: "بله به نظر می رسد بارسلونا به خوان فویث علاقه مند باشد، من جدایی او را رد نمی کنم، اما چیز طبیعی این است که او بماند."

* برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی امسال در جمع سیتیزن‌ها باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: