کد خبر: ۹۲۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
تعداد بازدید: ۱۲۵
حسین قربانزاده گفت: ریز قراردادها باید برای تطبیق در اختیار سازمان‌های خصوصی‌سازی و شرکت فرابورس قرار گیرد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی: استقلال و پرسپولیس در زمینه افشای قرارداد تخلفی مرتکب نشده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسین قربانزاده در خصوص افشای قرارداد بازیکنان سرخابی گفت: هم در نشست خبری و هم در روزهای گذشته در این مورد صحبت کردم. آن چیزی که من عرض کردم این است که جزئیات قراردادهای بازیکنان و کادر فنی باید به سازمان خصوصی‌سازی و شرکت فرابورس اعلام بشود. نسخه‌ای از قراردادها باید در اختیار 2 نهاد قرار گیرد ولی آن چه که روی سایت کدال می‌آید و افشا می‌شود علت این است که فقط این 2 باشگاه در فرابورس هستند و بقیه باشگاه‌های بزرگ مثل مس، گل گهر ، فولاد و دیگران نیامدند. بنابراین مجموع ارقام بازیکنان و مجموع ارقام کادر فنی هم در مورد استقلال و هم در پرسپولیس به صورت جداگانه به همراه ریسک فسخ و ابطال افشا می‌شود.

وی ادامه داد: در این مرحله ریز قرارداد نباید افشا می‌شد. در این مرحله تنها مجموع قرارداد بازیکنان و کادر فنی جداگانه باید افشا می‌شد که اعلام شده است. از نظر ما تخلفی صورت نگرفته است. ریز قرارداد باید برای تطبیق در اختیار 2 سازمان قرار گیرد.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: