کد خبر: ۹۲۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
تعداد بازدید: ۱۲۹
سرمربی مس رفسنجان در حالی رکورد بیش از صد مسابقه حضور روی نیمکت تیمش را تجربه می‌کند که هنوز در لیگ بیست و دوم پیروزی کسب نکرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تیم فوتبال مس رفسنجان در دو هفته ابتدایی فصل بیست و دوم لیگ برتر هنوز پیروزی کسب نکرده است. شاگردان ربیعی هفته اول مقابل نساجی به میدان رفتند و با تساوی یک بر یک از زمین خارج و  در هفته دوم هم دربی کرمان را بدون پیروزی پشت سرگذاشتند. البته در هر دو هفته مس موقعیت‌های خوبی برای گلزنی و پیروزی  داشت؛ اما در جدول لیگ برتر معیار بر اساس امتیاز و پیروزی است. 

طبق برنامه ذوب آهن از ساعت 19 سوم شهریور ماه سال جاری میزبان مس رفسنجان است. با این اوصاف شاگردان ربیعی در هفته سوم لیگ برتر انگیزه زیادی برای اولین پیروزی فصل دارند. مشابه چنین شرایطی برای سبزپوشان اصفهانی که میزبان دوئل صنعتی‌ها هستند وجود دارد. البته برای ذوب آهن، تساوی مقابل پرسپولیس و تراکتور نتیجه بدی محسوب نمی‌شود. 

LXIwQgpbim0N

  رفسنجانی‌ها برای فصل بیست و دوم لیگ بازیکنانی نظیر گادوین منشا، لوسیانو پریرا، رامتین سلیمان زاده، ایمان سلیمی، حامد لک، فرشید باقری و جفرسون باهیا را جذب کردند و ربیعی به تازگی رکورد 100 مسابقه روی نیمکت مس رفسنجان را تجربه کرده است. البته در هر دو هفته باشگاه مس به شرایط داوری نقد داشت و نظرات کارشناسی هم حاکی از بعضی تصمیمات اشتباه داور هر 2 مسابقه بود. 

اما از آنجا که ربیعی در این سال‌ها ثبات جایگاه داشته و باشگاه مس موارد مدنظر او را تهیه کرده، طبیعی است که انتظارات از این سرمربی برای کسب نتایج بهتر، زیاد باشد. نمونه این انتظارات را اعضای هیات مدیره شرکت ملی مس ایران در اولین تمرین مس رفسنجان در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران اعلام کردند و حتی در صورت امکان خواستار قهرمانی بودند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: