کد خبر: ۹۲۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۱۷۹
سامانه‌ جامعی که بانک مرکزی برای مسدود کردن کسری چک‌های برگشتی در کلیه حساب‌های بانکی صاحبان چک طراحی کرده، فردا به طور رسمی راه‌اندازی می‌شود.

از فردا کسری چک های برگشتی در کلیه حساب های بانکی مسدود می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: سامانه‌ جامعی که بانک مرکزی برای مسدود کردن کسری چک‌های برگشتی در کلیه حساب‌های بانکی صاحبان چک طراحی کرده، فردا به طور رسمی راه‌اندازی می‌شود.

سامانه محچک که فرآیند مسدودی کسری چک‌های برگشتی در کلیه حساب‌های شبکه بانکی را انجام می‌دهد فردا با حضور رئیس‌کل بانک مرکزی و مقامات رونمایی می‌شود.

این سامانه بصورت آزمایشی از ۷ خرداد آغاز بکار کرده و آنطور که مسئولان بانک مرکزی می‌گویند اثرات عملیاتی شدن آن در این دوره کوتاه در بازگرداندن اعتبار به چک، بسیار مثبت بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: