کد خبر: ۹۲۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
تعداد بازدید: ۱۰۳
نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه تامین منابع سفر رئیس‌جمهور به این استان به شکل موردی صورت گرفته، گفت: براساس گزارشی که از رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان دریافت کردم تا کنون 500 و 600 میلیارد پرداخت شده است.

اختصاص 600میلیارد تومان برای اجرای مصوبات سفر رئیسی به اصفهانبه گزارش خبرداغ ، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد ابلاغ مصوبات سفر استانی آیت‌الله رئیسی به استان اصفهان گفت: مصوبات سفر استانی رئیس جمهور هنوز به شکل رسمی به سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان ابلاغ نشده اما براساس گزارشی که از آقای قاسمی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان دریافت کردم پرداخت های 500 و 600 میلیاردی انجام شده است.

وی تاکید کرد: استاندار اصفهمان دائما در حال پی گیری است تا مصوبات به صورت کامل اجرا شود و مبالغ مصوب شده اختصاص یابد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: