کد خبر: ۹۲۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۱۳۲
شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در پی سخنان اخیر سید حسن نصرالله در صفحه توییتر خود نوشت که مواضع مطرح شده از سوی سید حسن نصرالله حقایقی است که درک سیاسی را اصلاح می کند. بود و نبود توافق هسته‌ای ربطی به محدودیت زمانی اسراییل و آمریکا برای تسلیم شدن ندارد و آن ها باید دست هایشان را از مرزهای دریایی و اکتشاف و استخراج نفت و گاز بردارند

معاون سید حسن نصرالله: با توافق هسته‌ای یا بدون آن، اسراییل و آمریکا باید از تاراج منافع لبنان دست بردارندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اظهارات سید حسن نصرالله مبنی بر اینکه توافق هسته‌ای ارتباطی با حقوق لبنان ندارد تاکید کرد که مواضع مطرح شده از سوی سید حسن نصرالله حقایقی است که درک سیاسی را اصلاح می‌کند.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در پی سخنان اخیر سید حسن نصرالله در صفحه توییتر خود نوشت که مواضع مطرح شده از سوی سید حسن نصرالله حقایقی است که درک سیاسی را اصلاح می کند. بود و نبود توافق هسته‌ای ربطی به محدودیت زمانی اسراییل و آمریکا برای تسلیم شدن ندارد و آن ها باید دست هایشان را از مرزهای دریایی و اکتشاف و استخراج نفت و گاز بردارند.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان شب گذشته در سخنانی بر لزوم ادامه تلاش برای تشکیل دولت واقعی در لبنان تأکید کرد و افزود که چه توافق هسته‌ای با ایران امضا شود، چه نشود، اگر لبنان آنچه را خواسته بدست نیاورد، وضعیت به سوی تنش پیش خواهد رفت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: چشم‌ها باید سوی کاریش و مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی باشد و وقت برای میانجی‌گر آمریکایی‌ها بسیار تنگ است.

وی خواستار ادامه نظارت بر کاریش و مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی شد و اضافه کرد: تا چند روز دیگر شاهد دستاورد مهمی خواهیم بود که به موضوع مرزهای دریایی مربوط است و با موضوع توافق هسته‌ای ارتباطی ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: