کد خبر: ۹۲۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۵۷
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور از فعال بودن ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد صنفی مجازی در اینستاگرام خبر داد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی: اگر نسبت به ساخت شبکه اجتماعی داخلی غفلت کنیم کاربران از فرهنگ کشور‌های خارجی الگوبرداری خواهند کردبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور از فعال بودن ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد صنفی مجازی در اینستاگرام خبر داد.

ابوالحسن فیروزآبادی در نشست شورای اداری مازندران، گفت: ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد صنفی مجازی در اینستاگرام فعال است که از تعداد واحد‌های صنفی حقیقی کشور بیشتر است.

او افزود: توسعه فضای مجازی از ابزار‌های پیشرفت کشور و ساماندهی مشاغل در این حوزه نیز با توجه به گسترش روزافزون کاربران اجتناب ناپذیر است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور ادامه داد: رونق کسب و کار در فضای مجازی توسعه چندبخشی را بدنبال خواهد داشت به همین دلیل در کنار توجه به تهدیدهای این حوزه، اهمیت بخشی به فرصت‌ها در فضای مجازی نیز باید در اولویت باشد

فیروزآبادی گفت: ساخت نرم افزار‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی از جمله اولویت‌هایی است که اگر نسبت به این موضوع غفلت کنیم کاربران داخلی از فرهنگ کشور‌های خارجی الگوبرداری خواهند کرد.

او افزود: توسعه اقتصادی در فضای مجازی اهمیت بالایی دارد و اشتغالزایی در این بخش راحت‌تر از راه اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: