کد خبر: ۹۲۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
تعداد بازدید: ۲۶۲
مرندی مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مصاحبه با یک شبکه خبری منطقه‌ای گفت که هزینه دار شدن هرگونه خروج آمریکا از توافق ضرورتی است که هدف آن تقویت توافق بوده و به نفع همه است.

مرندی، مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران: هرگونه خروج مجدد آمریکا از توافق باید با هزینه باشد / ضمانت اقتصادی یعنی مصون کردن شرکت‌های خارجی و حمایت از آنان در مقابل تحریم‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مصاحبه با یک شبکه خبری منطقه‌ای گفت که هزینه دار شدن هرگونه خروج آمریکا از توافق ضرورتی است که هدف آن تقویت توافق بوده و به نفع همه است.

«محمد مرندی» مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران گفت که یکی از اهداف مذاکره، بالا بردن هزینه هرگونه خروج آمریکا از توافق در آینده است.

وی که با شبکه خبری الجزیره مصاحبه می‌کرد، افزود: «هزینه دار شدن هرگونه خروج آمریکا از توافق، ضرورتی است که هدف آن تقویت توافق بوده و به نفع همه است».

مرندی گفت: «یکی از ابعاد بالابردن بها، وجود ضمانت‌های هسته‌ای داخلی است. دیگری اقتصادی و دیگری سیاسی و حقوقی است».

این مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران اضافه کرد: «ضمانت اقتصادی یعنی مصون کردن شرکت‌های خارجی و حمایت از آنان در مقابل تحریم‌های آمریکاست».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: