کد خبر: ۹۲۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
تعداد بازدید: ۱۰۸
توماس توخل و آنتونیو کونته پس از درگیری روز یکشنبه در بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر، هر کدام از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس متهم شدند.

توخل و کونته توبیخ می‌شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، توماس توخل و آنتونیو کونته پس از درگیری در پایان دیدار تاتنهام و چلسی از زمین اخراج شدند. گفته می‌شود رفتار هر دو سرمربی ناشایست بوده است. آن‌ها تا پنجشنبه 18 آگوست فرصت دارند به این اتهام پاسخ دهند.

این به دنبال تحقیقاتی است که اتحادیه فوتبال انگلیس درباره اظهارات توخل پس از بازی درباره داور یعنی آنتونی تیلور آغاز کرده است.

سرمربی آلمانی پیشنهاد کرد تیلور در آینده بازی‌های چلسی را قضاوت نکند! آبی‌ها از اینکه تیلور نتوانست رودریگو بنتانکور را به خاطر چالشی که با کای هاورتز داشت جریمه کند، عصبانی بودند.

همین چالش منجر به خشم رو در رو بین دو مربی شد که با کارت زرد توخل و کونته خاتمه یافت. اما در حالی که عصبانیت همچنان بالا بود، هر دو نفر در یک دعوای تمام وقت درگیر شدند و نهایتا اخراج شدند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: