کد خبر: ۹۲۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
تعداد بازدید: ۱۴۱
مدافع تیم فوتبال ذوب آهن در مورد تساوی مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

قاسمی: حق‌مان سه امتیاز بود ولی اجازه ندادند به آن برسیم/ تا VAR نباشد وضعیت همین استبه گزارش خبرداغ ، آرمان قاسمی در گفتگو با  ایلنا در خصوص تساوی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و فکر می‌کنم تیم ما عملکرد خوبی داشت ولی ناراحتیم از اینکه برای سه امتیاز وارد زمین شده بودیم و می‌توانستیم به آن برسیم ولی مسائلی که درون بازی اتفاق افتاد اجازه نداد به حق‌مان برسیم. تا قبل از 10 نفره شدن بازی پایاپای بود و حتی ما سوار بازی بودیم و می‌توانستیم به پیروزی برسیم که متاسفانه به حق‌مان در زمین نرسیدیم.

وی ادامه داد: نادر محمدی در کل بازی فقط دو خطا انجام داد و هر دو بار داور به او کارت نشان داد و معمولاً برای کارت دوم ملاحظه بیشتری به خرج می‌دهند و راحت کارت نمی‌دهند. ولی بر فرض اخراج نادری را هم بگوییم کاملا درست بود ولی سروش رفیعی، پویا پورعلی را با آرنجش زد و صورتش خونین شد و آن صحنه می‌توانست حتی کارت قرمز مستقیم داشته باشد. یا اوج اشتباه داور مسابقه پنالتی واضح و صد در صد بود که برای تیم ما گرفته نشد و این مسائل را که می‌بینیم سخت است که سکوت کنیم و چیزی نگوییم.

مدافع ذوب آهن در مورد اینکه زیاد در طول بازی اعتراض می‌کرد، گفت: هیچ بازیکنی دوست ندارد انرژی خودش را صرف اعتراض کند. شما نگاه کنید در طول 21 دوره لیگ برتر اشتباهات داوری ما کمتر شده یا بیشتر شده است. قبلاً داوران بزرگی داشتیم مثل آقای فنایی که فینال جام جهانی را پرچم زده یا آقای فغانی که رده بندی جام جهانی را داوری کرده ولی در حال حاضر وضعیت به گونه‌ای است که تا زمانی که VAR نیاید هم تیم ها ضرر می‌کنند و هم خود داوران شانس قضاوت بین المللی را از دست می‌دهند. همیشه تیم های در کورس قهرمانی به داور معترض هستند که به سود قهرمان سوت می‌زند و تیم های سقوط کرده هم به تیمی که در لیگ مانده اعتراض دارند و با ادامه این روند فوتبال به سمت بدتر شدن پیش می‌رود. تا وقتی کمک داور ویدیویی نیاید وضعیت همین است.

قاسمی در مورد عملکرد خودش در این بازی توضیح داد: بازیکنان ذوب آهن طی برنامه ریزی که صورت گرفته در حال پیشرفت و پله پله جلوتر رفتن هستند و هر بازی همه ما تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و من هم از این قاعده مستثنی نیستم ولی امیدوارم بازیکنان تیم هایی مثل ذوب آهن هم دیده شوند و اگر حقشان است به تیم ملی دعوت شوند این اتفاق رخ دهد. من پیشنهاداتی از تیم های مطرح و مدعی داشتم و پیشنهاد خارجی هم داشتم ولی ترجیح دادم با توجه به برنامه ای که برای ذوب آهن داشتیم در این تیم بمانم و به کمک هم تیم را به جایگاه واقعی خودش برگردانیم.

وی در مورد تقابل هفته دوم مقابل تراکتور در تبریز گفت: بازی سختی داریم و تراکتور تیم خوبی است و این فصل دوباره سرمایه گذاری کردند تا به کورس برگردند و امیدوارم به خواسته‌شان هم برسند. هواداران پرشوری دارند و فکر می‌کنم کار سختی در تبریز داریم ولی با توجه به اینکه دو امتیاز خانگی از دست دادیم و از برنامه مان عقب هستیم در این دیدار محکوم به برد هستیم تا آن 2 امتیاز را جبران کنیم و امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: