کد خبر: ۹۲۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۱۵۹
پیشکسوت فوتبال در مورد شروع لیگ برتر و بازی حساس استقلال مقابل سپاهان صحبت کرد.

مهدوی: امسال شش تیم مدعی قهرمانی داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: محمدرضا مهدوی در خصوص شروع دوباره لیگ برتر اظهار داشت: خوشحالم که فصل جدید از راه رسیده است و فکر می‌کنم لیگ جذابی را با توجه به تغییر و تحولات انجام شده شاهد باشیم و سورپرایز های خوبی در این فصل پیش رو خواهیم داشت و خودم منتظرم تا بازی‌ها شروع شود. امیدوارم لیگ جذاب و سطح بالایی را شاهد باشیم و برخلاف همیشه بعد فنی مسابقات از حواشی پررنگ‌تر باشد و فارغ از نتیجه بازی‌ها بتوانیم از سطح فنی لیگ لذت ببریم.

وی در مورد مدعیان فصل جدید هم توضیح داد: سه تیم استقلال و پرسپولیس و سپاهان مثل فصول گذشته همچنان مدعی هستند و مدعیان اصلی به شمار می‌روند و در کنارش فولاد، تراکتور و گل گهر هم تیم‌های خوبی هستند که باید حساب ویژه‌ای روی آنها باز کرد و من از این سه تیم هم به عنوان مدعیان قهرمانی یاد می‌کنم و فکر می‌کنم امسال به جای سه تیم، شش تیم مدعی قهرمانی خواهند بود.

پیشکسوت فوتبال در مورد دیدار حساس استقلال و سپاهان گفت: فکر می‌کنم بازی جذاب و قشنگی را شاهد باشیم. دو تیم تغییر سرمربی داشتند و برای همین ناشناخته و مرموز هستند و تقابلشان در گام اول می‌تواند غافلگیر کننده باشد. حس می‌کنم باوجود اینکه پیش بینی بازی سخت است ولی برای استقلال شانس بیشتری قائلم چون هم تغییرات کمتری داشتند و ثبات ترکیب اصلی این تیم بیشتر بوده و هم با وجود اینکه تماشاگر در بازی نیست ولی بازهم امتیاز میزبانی، امتیاز مهمی است.

مهدوی در مورد عدم حضور تماشاگران در این دیدار عنوان کرد: اتفاق قشنگی نبود. من خودم هنوز دلیل اصلی آن را متوجه نشدم ولی امیدوارم مشکل هرچه هست تا بازی بعدی و هفته دوم لیگ برطرف شود و تماشاگران در بازی‌ها حضور داشته باشند چرا که جذابیت فوتبال به تماشاگرانش است و از نظر من فوتبال بدون تماشاگرانش بی معنی است و لطفی ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: