کد خبر: ۹۲۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۲۷۴
پرواز شرکت هواپیمایی آتا از مبدا فرودگاه امام به نجف که قرار بود دیشب ساعت ۲۲ انجام شود با تاخیر نزدیک به ۱۲ ساعته مواجه شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: پرواز شرکت هواپیمایی آتا از مبدا فرودگاه امام به نجف که قرار بود دیشب ساعت ۲۲ انجام شود با تاخیر نزدیک به ۱۲ ساعته مواجه شده است.

 
 

تاخیر ۱۲ساعته پرواز؛ مسافران کف سالن خوابیدند

از آنجا که گذرنامه مسافران پرواز شماره ۶۶۵۴، مهر خروج از کشور خورده آنها امکان خارج شدن از سالن فرودگاه را ندارند و متاسفانه شرکت آتا و فرودگاه امام هیچ خدماتی به مسافران ارائه نکرده‌اند.

تاخیر ۱۲ساعته پرواز؛ مسافران کف سالن خوابیدند

این مسئله موجب شده که مسافران از شب گذشته تاکنون به ناچار در کف سالن فرودگاه امام بخوابند و منظره زشتی از اهمال مدیران شرکت هواپیمایی آتا و فرودگاه امام به نمایش درآید.

طبق قوانین و مقررات مسافرت‌های هوایی، در تاخیرهای بالای ۴ ساعت، شرکت هواپیمایی مکلف به ارائه خدمات اسکان و تغذیه مسافران است.

تاخیر ۱۲ساعته پرواز؛ مسافران کف سالن خوابیدند

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: