کد خبر: ۹۲۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
تعداد بازدید: ۱۴۸
روزنامه اصولگرای جام جم در گزارشی در شماره امروز خود نسبت به طراحی مانتوهای جلوباز واکنش نشان داد.

به گزارش خبرداغ ، روزنامه اصولگرای جام جم در گزارشی در شماره امروز خود نسبت به طراحی مانتوهای جلوباز واکنش نشان داد.

 
 

مانتوی جلوباز به نوعی باعث عریانی است

این روزنامه نوشت: 

با نگاهی سطحی به نوع پوشش در کشورمان می‌توان متوجه شد نبض مد و لباس در کشور ما در دست خودمان نیست ! ریشه‌های این نوع از پوشش را می‌توان در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام پیدا کرد. از قرابت میان این لباس‌ها و نوع پوشش بلاگرهای اینستاگرمی می‌‌توان دریافت ریشه‌های الهام برای طراحی این دست لباس‌ها از همان هفته‌های جهانی مد سرچشمه می‌گیرد!

مطابق برخی گزارش‌ها، چیزی حدود ۱۵۰۰طراح لباس از بستر شبکه‌های اجتماعی برای ذائقه‌سازی و مدیریت پوشش در جامعه ما بهره می‌گیرند. جدیدترین نسخه‌های طراحی این طراحان هم به‌دست فشن بلاگرها می‌رسد تا فعالیت‌هایشان را در فضای مجازی روی ذائقه‌سازی و جهت‌دهی پوشش در جامعه برنامه‌ریزی کنند.

تمرکز اغلب این طراحان هم بر نیمه عریانی و سیالیت جنسی است؛ این تمرکز را می‌توان در مانتوهای کوتاه و جلوباز دید که خیلی وقت‌ها به لباس‌های مردانه شبیه است. همچنان که در بسیاری از  لباس‌های مردانه شاهد استفاده از المان‌های زنانه همچون پولک یا نگین هستیم ! 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: