کد خبر: ۹۲۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۱۸۲
آیین سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و سیدالساجدین امام زین‌العابدین (ع) 19 مردادماه مصادف با 12 محرم در سالن آمفی تئاتر ساختمان مرکزی بانک پارسیان برگزار شد.

برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری امام حسین (ع) و امام زین‌العابدین (ع) در بانک پارسیانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان ، این مراسم پرشور با حضور کورش پرویزیان مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان این بانک و با تلاوتی از آیات کلام الله مجید توسط حسین لطفی همکار شعبه لاله آغاز شد و سپس دکتر حشمت‌الله قنبری استاد دانشگاه، پژوهشگر تاریخ و کارشناس مذهبی به‌عنوان سخنران ویژه به تشریح واقعه عاشورا و ویژگی‌های شخصیتی شهدای کربلا پرداخت و در ادامه علی برادری مداح اهل‌بیت علیهم‌السلام اقدام به مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی در عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ویارانش و همچنین امام سجاد (ع) کرد.
گفتنی است؛ در اجرای پروتکل‌های بهداشتی و باهدف پیش‌گیری از شیوع بیماری کرونا، این مراسم به‌صورت آنلاین نیز از طریق لینک آپارات بانک پارسیان به آدرس www.aparat.com/parsianbank پخش شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: