کد خبر: ۹۲۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
تعداد بازدید: ۱۴۳
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا با وجود ممنوع الکار بودن نوید محمدزاده، دو فیلم مرتبط با این بازیگر اکران می‌شود یا خیر؟ تصریح کرد: تلاش ما این بوده که محرومیت‌های احتمالی بازیگران به اکران و نمایش یک فیلم ضربه و لطمه‌ای نزند از این رو به همکاران سینمایی هم این توصیه را کرده‌ و خواهم کرد.

وزیر ارشاد درباره امکان اکران دو فیلم «نوید محمدزاده»: محرومیت بازیگران نباید به اکران یک فیلم لطمه بزندوزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: تلاش ما این است که محرومیت احتمالی هنرمندان به مجموعه نمایشی که ساخته می شود لطمه نزند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه - ۱۹ مردادماه - در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا با وجود ممنوع الکار بودن نوید محمدزاده، دو فیلم مرتبط با این بازیگر اکران می‌شود یا خیر؟ تصریح کرد: تلاش ما این بوده که محرومیت‌های احتمالی بازیگران به اکران و نمایش یک فیلم ضربه و لطمه‌ای نزند از این رو به همکاران سینمایی هم این توصیه را کرده‌ و خواهم کرد.

به نوشته ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در عین حال تاکید کرد: چون نمایش فیلم متعلق به تهیه کننده و مجموعه عوامل فیلم تا سینمادارها می شود بنابراین نگاه کلی ما این است که محرومیت های احتمالی هنرمندان به اصل مجموعه ساخته شده ضربه نزند.

وی اظهار داشت: به موضوع لطمه نخوردن مجموعه‌های نمایشی در صورت محرومیت احتمالی هنرمندان مقید هستم و در این زمینه به دوستان سینمایی نیز تذکر داده و توصیه های لازم را خواهم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: