کد خبر: ۹۲۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
تعداد بازدید: ۳۶۰
با وجود علاقه دیاباته به پیوستن به پرسپولیس، یحیی گل محمدی علاقه ای به سبک بازی این مهاجم نداشت.

قلم قرمز یحیی روی ستاره سابق استقلال!به گزارش خبرداغ به نقل از جماران: با وجود علاقه دیاباته به پیوستن به پرسپولیس، یحیی گل محمدی علاقه ای به سبک بازی این مهاجم نداشت.

دیاباته یکی از گزینه های مدیران باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله این تیم بود اما گل محمدی علاقه ای به سبک بازی این تیم نداشت.

بازیکنی مدنظر یحیی گل محمدی برای خط حمله بود که اهل پرس و تخریب بازی حریف باشد اما دیاباته از نظر فنی و فوتبالی هیچ کدام از این خصوصیات مورد نظر گل محمدی را ندارد.

این در حالی بود که مصدومیت های متوالی این مهاجم نیز از نظر کادرفنی پرسپولیس مورد مهمی بود که می توانست برای سرخ ها دردسرهای زیای را همراه داشته باشد تا از این جهت نیز گل محمدی با نگرانی هایی روبرو بود. در نهایت مجموع این عوامل دست به دست هم دارد تا باوجود علاقه شیخ دیاباته به حضور در پرسپولیس و اصرار برخی از مدیران باشگاه، یحیی از مواضعش در مورد مهاجم سابق استقلال کوتاه نیاید و برای جذب او برنامه ای نداشته باشد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: