کد خبر: ۹۲۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۱۷۲
برترین و به روزترین اخبار نقل و انتقالات و شایعات از سراسر جهان دنیای فوتبال را دنبال کنید.

آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا: چلسی به دنبال هایجک هدف منچسترسیتی!به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، به روزترین اخبار و شایعات پیرامون نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا را در زیر مشاهده می‌کنید:

 

* اسکای: چلسی به هیچ وجه مطالبات لسترسیتی را پرداخت نخواهد کرد و بیش از 80 میلیون پوند مورد نیاز برای جذب وسلی فوفانا را تامین نخواهد کرد.

* فابریتزیو رومانو: رویای بارسلونا برای جذب برناردو سیلوا روشن است، اما آن‌ها باید ابتدا فرنکی دی یونگ را بفروشند.

* رسمی: رودریگو ریکلمه وینگر اسپانیایی به مدت یک فصل به صورت قرضی از اتلتیکومادرید به خیرونا پیوست.

* مانو ساینز: همه چیز حکایت از ادامه حضور کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد دارد.

* فوتبال لندن: انتقال مارک کوکورلا به چلسی بدون مشکل پیش می رود. این تیم می‌خواهد به سرعت معامله را ببندد، مانند آنچه در مورد انتقال کالیدو کولیبالی انجام شد.

 


یک اوت

* فوت مرکاتو: کسپر اشمایکل پس از تست‌های پزشکی روز چهارشنبه، با انعقاد قراردادی رسمی به نیس خواهد پیوست! این قرارداد 3 ساله به ارزش یک میلیون یورو خواهد بود.

* فابریزیو رومانو: چلسی برای هایجک کردن مارک کوکوریا فشار می‌آورد. امروز مذاکره مستقیم با برایتون صورت گرفت و لوی کول‌ویل مدافع چلسی می‌تواند بخشی از این معامله باشد. گفتگوها بر سر مفاد شخصی طی ساعات آینده انجام می‌شود. سیتی پیشنهاد 40 میلیون پوندی خود را افزایش نخواهد داد، این پیشنهاد از سوی برایتون رد شده بود و آنها بیش از 50 میلیون پوند برای کوکوریا درخواست کرده اند.

* گابریل زلونینا در حال حاضر در لندن است و اکنون تحت آزمایشات پزشکی قرار دارد و سپس قرارداد بلندمدتی را به عنوان بازیکن جدید چلسی امضا خواهد کرد. بیانیه باشگاه به محض تکمیل مدارک بین باشگاه ها: ارزش قرارداد 15 میلیون دلاری است همچنین شامل آپشن! زلونینا تا ژانویه به صورت قرضی در شیکاگو خواهد ماند.

* اکیپ: چلسی وقت خود را برای بهبود خط دفاعی تلف نخواهد کرد و به سرعت اولین پیشنهاد خود را به وسلی فوفانا از لسترسیتی ارائه خواهد کرد. اگر پیشنهاد مناسبی ارائه می‌شد، لسترسیتی با آگاهی از اینکه هدف فوفانا حضور در جام جهانی است، مخالفت نمی‌کند.

* نیکولو شیرا: مذاکرات پیشرفته بین رم و بلوتی برای امضای قرارداد با این مهاجم که تا سال 2025 بسته شده است.

* فابریتزیو رومانو: دیروز جلسه جدیدی برگزار شد و هنوز توافقی بین فابین رویز و ناپولی برای تمدید قرارداد وجود ندارد. قرارداد فعلی در ژوئن 2023 به پایان می‌رسد. رئال مادرید فابیان را به عنوان یکی از نام‌های مورد علاقه آنچلوتی زیر نظر دارد تا تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد در دسترس باشد.

* دیلی میل: فرانک لمپارد از بازیکن سابق خود گیلمور می خواهد که از چلسی به اورتون بپیوندد.

* مانوئل سانز: قرارداد بریتویت با بارسلونا فسخ شد.

 


30 ژوئیه

* نیس قرار است ماتیا ویتی را با قرارداد دائمی از امپولی با مبلغ 12 میلیون یورو بعلاوه پاداش‌ها و بند فروش به خدمت بگیرد. لوسین فاوره ویتی را می‌خواست. مدافع میانی ایتالیایی هفته آینده این انتقال را تکمیل خواهد کرد.

* روبرتو فیرمینو تایید کرد که قصد جدایی ندارد: «من عاشق این تیم، شهر و هواداران هستم. من اینجا در لیورپول هستم و می‌خواهم بمانم.»

* رومانو: آاس رم منتظر چراغ سبز پاری سن ژرمن برای تکمیل قرارداد قرضی جینی واینالدوم است. 24/48 ساعت آینده برای دستیابی به توافق کامل بین باشگاه ها بسیار مهم خواهد بود. پاریس و اورتون هنوز برای گوئیه بحث می‌کنند. صحبت‌ها در مورد فرمول نهایی انتقال ادامه دارد.

* مینتزلاف، مدیر عامل لایپزیش: «ما در حال گفتگوهای خوبی با کنراد لایمر هستیم. همچنین مشخص است که ما با بایرن صحبت می کنیم. هم بازیکن و هم ما می توانیم تصور کنیم که به سال آخر قرارداد بدون تمدید آن وارد می‌شویم." 

* دور جدید مذاکرات پاری سن ژرمن با آ اس رم و اورتون برنامه ریزی شده است. مذاکرات برای انتقال قرضی جینی واینالدوم به رم در حال انجام است، آخرین مرحله بحث برای دستمزد مورد نیاز است. مذاکرات برای گانا گوئه به اورتون پیش می‌رود، PSG می‌خواهد او برود. معامله می تواند قرضی یا دائمی باشد.

* الیور کان تأیید می کند که بایرن در تابستان هیچ مهاجمی را به خدمت نمی‌گیرد: "ما قصد نداریم مهاجم جدیدی بخریم. هیچ بحثی وجود ندارد . به هیچ وجه! ما هنوز در تیم فعلی گزینه هایی داریم: چوپو موتینگ، زیرکزی و ماتییس تل جوان!

* ژاوی در مورد دی یونگ: «نمی‌دانم او می‌خواهد اینجا بماند یا نه... من هرگز پیامی به فرانکی نفرستادم. هنوز زمان وجود دارد و هنوز خیلی چیزها می توانند اتفاق بیفتند. این که او در سایر بازی‌ها به عنوان مدافع میانی بازی کرد، نشانه رفتن او نبود.

* جانلوکا دی مارتزیو: چلسی برای جذب چزاره کاسادی پیشنهادی رسمی به ارزش 8-7 میلیون یورو به اینتر ارائه داده است. اینتر می‌خواهد بند باز خرید در قرارداد گنجانده شود.

* هلنا کوندیس: بارسلونا هر کاری را انجام خواهد داد تا برناردو سیلوا را جذب کند.

* بیلد: انتقال تیمو ورنر به لایپزیش نزدیک است، بازیکن موافقت کرده که 50 درصد از حقوق خود را برای پیوستن به این تیم کاهش دهد. قرارداد قرضی با گزینه خرید بین دو باشگاه در حال بحث است.

* جان پرسی از تلگراف: نیوکاسل پیشنهاد 40 میلیون پوندی برای جذب جیمز مدیسون ارائه داد که توسط لستر سیتی رد شد. بنظر می‌رسد نیوکاسل در حال بررسی این است که پیشنهاد بهتری برای این بازیکن ارائه کند.

* غیررسمی: گابریل اسلونینا دروازه بان شیکاگو فایر با قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو به چلسی پیوست.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: