کد خبر: ۹۲۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
تعداد بازدید: ۲۳۵
باشگاه استقلال برای به تعویق انداختن پرداخت مطالبات میلیچ این فرصت را دارد که پرونده را به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) ببرد.

سرانجام مطالبات ملیچ از استقلال چه شد؟به گزارش خبرداغ ، با حکم فدراسیون جهانی فوتبال، پرونده شکایت هرویه میلیچ از باشگاه استقلال به سرانجام رسید و این باشگاه باید ۱۴۰ هزار دلار به این بازیکن کراوات پرداخت کند.

پیش از این حکم، میلیچ از بند‌های وجه التزام موجود در قراردادش بابت تاخیر در پرداخت مطالباتش استفاده و علیه استقلال به فیفا شکایت کرد. این بازیکن در شکایتی که تنظیم و به فیفا ارسال کرده بود، بند‌های ماهانه و سالانه خسارت‌های تاخیر مطالباتش را قید کرد تا بتواند رقم مطالبات خود را بیش‌تر کند. رقم دادخواست این بازیکن حدود ۶۰۰ هزار دلار بود.

باشگاه استقلال پس از دریافت حکم اولیه میلیچ، گراندز رای این حکم را از فیفا دریافت کردند و تا این‌جای کار در مهلت ۲۱ روزه گراندز پرونده این بازیکن قرار دارد. طبق پیگیری‌های انجام شده، مدیران باشگاه استقلال مد نظر دارند که روی این پرونده درخواست تجدید نظر بدهند تا پرونده میلیچ به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) برود.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: