کد خبر: ۹۲۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
تعداد بازدید: ۱۰۱
عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: موضوع تنقیح قوانین در مجلس تا شهریور سال آینده تعیین تکلیف می‌شود و سامانه هوشمندسازی پردازش قوانین راه‌اندازی خواهد شد.

تنقیح قوانین در مجلس تا شهریور سال آینده تعیین تکلیف می‌شودبه گزارش خبرداغ ، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: با تصمیم امروز هیأت رئیسه بنا شد تا موضوع تنقیح قوانین در مجلس تا شهریور سال 1402 تعیین تکلیف شود.

وی افزود: برهمین اساس بنا است تا سامانه‌ای تحت عنوان سامانه هوشمندسازی پردازش قوانین در مجلس راه‌اندازی شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در کشور 12 هزار قانون و 100 هزار آیین‌نامه و مصوبه اجرایی داریم که اینها نیاز به منقح‌سازی دارند.

سلیمی خاطرنشان کرد: همچنین طبق تصمیم متخذه در جلسه امروز بنا شد تا یک سامانه‌سازی الکترونیکی هوشمند برای ارائه آمار و اطلاعات به نمایندگان در مجلس راه‌اندازی شود تا نمایندگان اطلاعاتی را برای یک موضوع نیاز دارند بتوانند از طریق این سامانه به دست آوردند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس افزود: این سامانه و مرکز الکترونیکی ارتباطی با حوزه کارهای مرکز پژوهش‌های مجلس ندارد و مستقل از آن است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: