کد خبر: ۹۲۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
تعداد بازدید: ۲۸۰
بزرگترین و به روزترین اخبار نقل و انتقالات و شایعات از سراسر جهان دنیای فوتبال را دنبال کنید.

اخبار و شایعات زنده نقل و انتقالات اروپا: منچستریونایتد می‌خواهد مارسیال را حفظ کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، به روزترین اخبار و شایعات پیرامون نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا را در زیر مشاهده می‌کنید:

* فابریزیو رومانو: خورخه مندز برنامه دارد برای کریستیانو رونالدو، با باشگاه های اروپایی تماس های مستقیم جدیدی برقرار کند. مندز قصد دارد برای انتقال رونالدو به چلسی و یا بایرن دوباره تلاش کند. اتلتیکو مادرید (برای جذب رونالدو) ابتدا نیاز دارد بازیکن بفروشد.

* مت لاو: چلسی به اینتر اعلام کرده است که آنها می‌توانند روملو لوکاکو را برای فصل دوم نیز بصورت قرضی نگه دارند.

* فابریزیو رومانو: کارنوالی مدیر ساسولو: "یک توافق با وستهام برای انتقال اسکاماکا با مبلغ 36 میلیون یورو به علاوه 6 میلیون یورو انجام شده است همچنین 10% از مبلغ فروش در آینده به ساسولو خواهد رسید."

* ادو در مورد استراتژی نقل و انتقالات آرسنال: "هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، ما در میانه پنجره نقل و انتقالات هستیم و ممکن است اتفاقاتی رخ دهد. ما برای هر موقعیتی آماده‌ایم، ممکن است فرصت هایی رخ دهد... "

* کونته درباره نظر ناگلزمن در مورد هری کین: "من هرگز در مورد بازیکنان تیم های دیگر صحبت نمی کنم. نمی دانم چرا ناگلزمن این کار را کرد؛ فکر می کنم شاید کمی بی احترامی باشد. وضعیت برای هری اینجا در تاتنهام بسیار واضح است: کین بخش مهمی از پروژه ماست."

* انتقال ماتییس تل به بایرن تمام شد. قرارداد تا ژوئن 2027 است و میزان حقوق توافق شده. قسمت اول تست های پزشکی برای روز یکشنبه برنامه ریزی شده است. مبلغ 20 میلیون یورو به اضافه 8.5 میلیون یورو پاداش مبادله می شود. طبق منبع سی اف بایرن، نمایندگان شرکت خواهند کرد. بایرن تل را جزو برترین استعدادهای آینده می‌داند.

* پاری سن ژرمن و لایپزیش در آستانه رسیدن به توافق کامل برای نوردی موکیله هستند. عقد قرارداد دائمی امشب بین دو باشگاه تقریباً به توافق رسیده است. کار در حال انجام است تا معامله به طریق مذاکره همه طرف های درگیر پس از توافق بر سر شرایط شخصی که قبلاً بحث شده است، تکمیل شود.

 


24 ژوئیه

* گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن: "می دانم کیلور ناواس واقعاً به خاطر این وضعیت ناامید شده است اما به او به عنوان دروازه بان دوم اعتماد دارم. آینده کالیموندو؟ من از او راضی هستم، او عالی کار می کند، اما بازار هم فعلا باز است. تصمیم باشگاه و بازیکن را خواهیم دید."

* بارسلونا هافبک با استعداد اسپانیایی اونای هرناندز [2004] از خیرونا را برای تیم جوانان به خدمت گرفت. قرارداد پنجشنبه گذشته امضا شد و اکنون توسط بیانیه باشگاه تایید شده است.

* نیمار: می خواهم در پاری سن ژرمن بمانم. هیچ کس از باشگاه چیزی در مورد برنامه‌های آینده من به من نگفت، همانطور که اوضاع نشان می‌دهد. نمی دانم آنها چه نوع برنامه ای برای من دارند اما می خواهم بمانم.

* پس از پیشنهاد رسمی دیروز، وستهم در حال مذاکره با فیلیپ کوستیچ درباره شرایط شخصی است. مذاکرات به خوبی پیش می رود، اما هنوز توافق انجام نشده یا تکمیل نشده است. پس از تکمیل قرارداد اسکاماکا [فقط جزئیات کوجک باقی مانده است]، مذاکرات وارد مراحل نهایی خواهد شد.

* نیکولاس تاگلیافیکو با عقد قراردادی تا سال 2025 به لیون پیوست.

* ساوتهمپتون این هفته پیشنهاد رسمی حدود 16 میلیون پوندی برای جذب دائمی لیام دلپ ارائه کرده است. منچسترسیتی این پیشنهاد را رد کرده است. او هدف اصلی ساوتهمپتون است اما هنوز توافقی در کار نیست.

*جرارد رومرو: طی یک چرخش 180 درجه ای، ژول کونده حالا در آستانه انتقال به بارسلونا قرار گرفته است. 

* رومانو: اریک تن هاگ و هیات مدیره منچستریونایتد می خواهند آنتونی مارسیال را در این تابستان در باشگاه نگه دارند. این تصمیم به صورت داخلی گرفته شده و به بازیکن نیز ابلاغ شده است. دو باشگاه مایل هستند او را به صورت قرضی به خدمت بگیرند اما منچستریونایتد در حال حاضر قصد ندارد او را کنار بگذارد.

* شرودر،‌ سرمربی آژاکس: می ترسیم آنتونی برود؟ نه نه. ما تعداد مشخصی از بازیکنان را فروخته ایم و انتظار دارم هیچ کس دیگری باشگاه را ترک نکند. اگر یک بازیکن اصلی دیگر را از دست بدهیم برای ما بد خواهد بود.»

* توخل درباره فشار دادن بارسلونا به آزپی: «شاید کمی از بارسا ناراحت باشم. اما تمام تلاشم را برای چلسی انجام می دهم. این را به آزپیلیکوئتا گفتم، او این موضوع را دوست ندارد  اما او درک می کند. این برای او سخت است زیرا باشگاه دیگر [بارسا] همیشه از او حمایت می کند."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: