کد خبر: ۹۲۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
تعداد بازدید: ۲۵۶
آیین رونمایی از کتاب با موضوعات مرتبط با شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی با حضور مصطفی طاهری، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

برگزاری آیین رونمایی از کتاب‌های تخصصی جامع شستابه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، در دومین روز از همایش سراسری شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و در جریان پنل تولید؛ تحول، برنامه‌ریزی و مدیریت راهبردی از 4 کتاب” بنگاه‌داری اثربخش، هم‌افزایی محور ارزش‌آفرین“، ” تحلیل استراتژیک شرکت‌های گروه شستا”، ” تحول در نظام بودجه‌ریزی جامع رتبه‌بندی هوشمندانه” و ” حکمرانی شرکتی، شفافیت و انضباط مالی” رونمایی شد.

در این آیین از بسته جامع تأمین مالی، شامل 8 مجموعه کتاب نیز رونمایی شد.

بسته جامع تأمین مالی، شامل 8 مجموعه کتاب است که در این مجموعه‌ها با بررسی وضعیت 8 هلدینگ تابعه مجموعه شستا، شامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی (تاپیکو)، سرمایه‌گذاری صدر تأمین (تاصیکو) سرمایه‌گذاری سیمان تأمین (سیتا)، سرمایه‌گذاری دارویی تأمین (تیپیکو)، سرمایه‌گذاری توسعه انرژی، سرمایه‌گذاری صنایع عمومی، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و خدمات ارتباطی رایتل، راهکارهای تأمین مالی این هلدینگ و شرکت‌های تابعه آن‌ها را ارائه کرده است.

بازیان، مدیرعامل شستا در تشریح این مراسم عنوان کرد: تدوین چنین مجموعه‌هایی برای بررسی و شناسایی چالش‌ها و تحلیل استراتژیک بازارهای تخصصی انجام می‌شود تا نگاه تخصصی در تهیه سند راهبردی شستا پررنگ‌تر شود.

وی همچنین از راه اندازی اندیشکده تخصصی در شستا خبر داد و گفت: ساختار این اندیشکده برای اولین بار در شستا شناسایی شده است تا دربررسی تحلیلی و تخصصی مسائل و تعیین راهبرد نقش داشته داشته باشد. راه اندازی این واحد می‌تواند باعث تقویت تعاملات بین بالادست و پایین دست و ارتباط با متخصصین شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: