کد خبر: ۹۲۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۱۱۹
نشست کمیته‌های همگانی هیئت‌های هندبال کشور برگزار شد.

پاکدل: توسعه هندبال در گروه همگانی شدن هرچه بیشتر این رشته استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نشست کمیته همگانی فدراسیون هندبال با روسای کمیته‌های همگانی هیئت‌های هندبال استان‌های سراسر کشور به صورت آنلاین برگزار شد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون در این نشست با تاکید بر نقش کلیدی کمیته همگانی در توسعه رشته هندبال خاطر نشان کرد: کمیته همگانی برای فدراسیون از اهمیت بسیاری برخوردار است و شخصا بسیاری از فعالیت‌های کمیته.های همگانی استان‌ها را پیگیری می‌کنم و ضمن تقدیر از تمام رؤسا و دست اندرکاران این حوزه برای تلاش‌های صورت گرفته، باید به این نکته توجه ویژه داشت که توسعه هندبال در سراسر کشور به فعالیت مؤثر کمیته‌های استانی و شهرستانی بستگی دارد.

پاکدل در پایان ضمن مساعدت ویژه در بخش تجهیزات و کمک‌های مالی به کمیته‌های همگانی هیئت‌های استان‌ها اظهار کرد: از فعالیت‌های کمیته‌های همگانی هیئت‌ها حمایت کامل خواهیم کرد و انتظار داریم که فعالیت‌های این کمیته‌ها با شتاب بیشتری تا حصول نتایج ممتاز در جریان باشد.

در ادامه اکبر ریاحی رئیس کمیته همگانی فدراسیون هندبال نیز به تشریح برنامه‌های کمیته متبوع خود در سال جاری اشاره و خاطر نشان کرد: موفقیت‌های کمیته همگانی در سال گذشته باعث شد، نگاه‌های بیشتری به سمت هندبال و فعالیت‌های کمیته همگانی جلب شود و همین امر سبب شده در برنامه‌ریزی سال جاری دقت بیشتری داشته باشیم.

ریاحی افزود: تقویم یکساله کمیته همگانی تدوین و به تصویب هیئت رئیسه فدراسیون رسیده است، از جمله نکات حائز اهمیت در این تقویم برنامه‌ریزی برای ایام سال است که دقیقا مطابق با تقویم تا امروز پیش رفته‌ایم و جا دارد از تمام کمیته‌های فعال در استان‌ها برای زحماتشان در اجرای برنامه‌های اعلام شده تشکر ویژه نمایم. همچنین از کمیته‌هایی که کمتر فعالیت کرده‌اند می‌خواهیم که فعالیتشان را برای توسعه هندبال بیشتر نمایند.

 

همچنین حمیدرضا عزتی دبیر فدراسیون هندبال نیز با تقدیر از فعالیت‌های کمیته‌های همگانی اظهار کرد: فعالیت‌های موثر کمیته همگانی در بخش‌های گوناگون سبب شده تا در سال گذشته بارها مورد تقدیر مسئولین وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد، لذا لازم است با تلاش و همت بیشتر کمیته‌های استانی در راستای اهداف عالیه توسعه هندبال قدم برداشته و همچون گذشته به افتخارات بیشتری نائل گردند.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: