کد خبر: ۹۲۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۱۶۵
حسین انواری عضو حزب موتلفه اسلامی و فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به خبر دستگیری فرزند مصطفی میرسلیم به علت ارتباط با سازمان مجاهدین خلق، می‌گوید که فکر می‌کنم پای یک جریانی در میان است که قصد دارد با میرسلیم برخورد کند. یک اتفاقی افتاده و پسرشان را دستگیر هم کرده‌اند، و پدرش هم در این میان هیچ نقشی نداشته است و طبق قانون برخورد می‌شود. چرا الان این موضوع مطرح و بزرگ شده است و همه تلاش این است که با میرسلیم برخورد شود؟

انواری، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه: عمیق‌تر نگاه کنید؛ پای یک جریانی در میان است که می‌خواهد با میرسلیم برخورد کند / چرا موضوع پسر میرسلیم الان باید بزرگ شود؟به گزارش خبرداغ ، یک عضو حزب موتلفه اسلامی و فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به خبر دستگیری فرزند مصطفی میرسلیم به علت ارتباط با سازمان مجاهدین خلق، می‌گوید که فکر می‌کنم پای یک جریانی در میان است که قصد دارد با میرسلیم برخورد کند. یک اتفاقی افتاده و پسرشان را دستگیر هم کرده‌اند، و پدرش هم در این میان هیچ نقشی نداشته است و طبق قانون برخورد می‌شود. چرا الان این موضوع مطرح و بزرگ شده است و همه تلاش این است که با میرسلیم برخورد شود؟

مصطفی میرسلیم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه و نماینده مردم تهران در مجلس، در گفتگو با «تسنیم» تایید کرد که فرزندش مهدی میرسلیم در ارتباط با سازمان مجاهدین خلق در سال ۱۳۹۸ بازداشت شده است.

حسین انواری در گفت و گو با «انتخاب» در پاسخ به اینکه آیا در این خصوص جزئیات بیشتری را اطلاع دارد یا خیر، گفت: «باید دقت کرد که چه جریانی پشت این قضیه است که از کفشی که ایشان به پا دارند تا اظهاراتش را بزرگنمایی می‌کنند. من نه با آقای میر سلیم صحبت کردم و نه اطلاعی داشتم، من هم از رسانه‌ها این خبر را شنیده‌ام ولی فکر می‌کنم پای یک جریانی در میان است که قصد دارد با میرسلیم برخورد کند. اما در خصوص اینکه چه جریانی و به چه شکلی است، اطلاعات کاملی ندارم.»

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، ادامه داد: «به هر حال آقای میرسلیم یک شخص آزاده‌ای هستند و برای این روحیات‌شان باید یک هزینه‌هایی هم بدهند. یک اتفاقی افتاده و پسرشان را دستگیر هم کرده‌اند، و پدرش هم در این میان هیچ نقشی نداشته است و طبق قانون برخورد می‌شود. چرا الان این موضوع مطرح و بزرگ شده است و همه تلاش این است که با میرسلیم برخورد شود؟»

انواری خاطرنشان کرد: «در بحث مواضع ایشان درباره واردات خودرو هم همین بوده است؛ واردات خودرو که به مخالفت و موافقت ایشان بستگی نداشته است اما بعدا آمدند و گفتند که میرسلیم صاحب کارخانه‌جات است. بنابراین این مسائل ساده نیست و باید عمیق‌تر به آن نگاه کرد.»

وی در پایان تاکید کرد: «ارزیابی من این است که آقای میرسلیم از نظر اخلاقی سلامت و از یک هویتی برخوردار است. اهل تعارف هم نیست و این خصوصیات برایش هزینه‌هایی دارد که الان نمونه‌اش را می‌بینید.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: