کد خبر: ۹۲۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۱۱۱
مهدی کشت دار، مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه در توییتی از معرفی جعفر پناهی، فیلمساز و مستندساز ایرانی به زندان اوین برای گذراندن دوران محکومیت خود خبر داده است.

قوه قضاییه: جعفر پناهی برای گذراندن حکم ۶ سال حبس خود به اوین معرفی شد / این حکم مربوط به سال ۱۳۸۹ است / اتهامات پناهی، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور و تبلیغ علیه نظام بودمهدی کشت دار، مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه در توییتی از معرفی جعفر پناهی، فیلمساز و مستندساز ایرانی به زندان اوین برای گذراندن دوران محکومیت خود خبر داده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، مهدی کشت‌دار مدیرعامل خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه در توییتی نوشت: جعفر پناهی برای تحمل حکم پرونده سال ۸۹ خود به بازداشتگاه اوین معرفی شده است.

کشت دار نوشته است که «حکم پناهی ۶ سال حبس است.»

همچنین مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه امروز در این خصوص گفت: طبق ملاحظه‌ای که نسبت به سوابق جعفر پناهی صورت گرفته است، در سال ۱۳۸۹ یک دادنامه برای ایشان صادر شده اتهامش اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور بوده که ۵ سال حبس برای ایشان در نظر گرفته می‌شود و یک سال حبس هم برای تبلیغ علیه نظام در نظر گرفته شده است. بر اساس این دادنامه ایشان در ۲۰ تیر سال ۱۴۰۱ به بازداشتگاه اوین معرفی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: