کد خبر: ۹۲۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۱۱۴
مهاجم اهل نیجریه مس رفسنجان با تاخیر در تمرینات مس رفسنجان حاضر شد.

پایان غیبت منشا در تمرینات مس رفسنجانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اولین جلسه تمرین مس رفسنجان برای فصل بیست و دوم لیگ برتر دوازدهم تیر ماه آغاز شد. با این حال گادوین منشا و لوسیانو پریرا در آن تمرین حضور نداشتند. مسئولان مس رفسنجان در آن زمان اعلام کردند که غیبت این دو بازیکن موجه و با هماهنگی قبلی است.

لوسیانو پریرا در تاریخ 17 تیرماه سال جاری به ایران بازگشت تا به جمع شاگردان ربیعی ملحق شود اما منشا در تمام طول این مدت در نیجریه حضور داشت.

آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد او روز گذشته از کشور نیجریه با پروازی راهی دبی شده و ساعتی قبل در کشور امارات حضور داشته است. آقای گل فصل قبل لیگ برتر امروز صبح در تمرینات مس رفسنجان حاضر شد. گفتنی است تمرینات مس رفسنجان در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران در حال پیگیری است.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: