کد خبر: ۹۲۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴
تعداد بازدید: ۲۷۱
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از فوت سه نفر از حجاج کشورمان در عربستان خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۰ نفر از حجاج نیز به دلایل مختلف در بیمارستان بستری و تحت درمان هستند که البته حال عمومی‌ آنها خوب است.

فوت ۳ نفر از حجاج ایران در عربستان / سازمان حج: ۱۰ نفر از حجاج نیز به دلایل مختلف در بیمارستان بستری هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از فوت سه نفر از حجاج کشورمان در عربستان خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۰ نفر از حجاج نیز به دلایل مختلف در بیمارستان بستری و تحت درمان هستند که البته حال عمومی‌ آنها خوب است.

وحید اسکندری با بیان اینکه دو نفر از حجاج فوت شده زن و نفر سوم مرد است، اظهار داشت: بانوان فوت شده خانم زینب ملاحی از استان هرمزگان و خانم اکرم موسوی از تهران نام دارند.

وی با بیان اینکه ابراهیم خوش‌کیش نیز از خراسان رضوی بر اثر بیماری دارفانی را وداع گفت، ادامه داد: یک نفر از این عزیزان قبل از اعمال و مناسک ایام تشریق و ۲ نفر نیز بعد از ایام تشریق به رحمت خدا رفتند.

مدیر کل حوزه ریاست سازمان حج و زیارت اظهار داشت: هم اکنون ۱۰ نفر از حجاج کشورمان در بیمارستان بستری هستند که از این تعداد ۴ نفر در بیمارستان سعودی و مابقی در بیمارستان مرکز پزشکی حج تحت درمان هستند و البته حال عمومی‌ آنها خوب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: