کد خبر: ۹۲۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
تعداد بازدید: ۸۶۹
اسکواد قدرتمند استقلال در فصل آینده، رقابت‌های درون‌تیمی جذابی بین بازیکنان را در بر خواهد داشت.

جنگ هافبک دفاعی‌های استقلال برای ترکیببه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: اسکواد قدرتمند استقلال در فصل آینده، رقابت‌های درون‌تیمی جذابی بین بازیکنان را در بر خواهد داشت.پ

 از فصل گذشته تیم استقلال به در اختیار داشتن دو بازیکن باکیفیت در هر پست مشهور شد. بالانس خوب تیم توسط مجیدی و دستیارانش باعث شده بود دست کادر فنی در مواقع مصدومیت یا محرومیت بازیکنان اصلی خالی نماند.
با تمدید قرارداد عمده بازیکنان فصل گذشته و البته جذب چند بازیکن جدید، سرمربی پرتغالی جدید آبی‌ها هم از نظر انتخاب بازیکن با مشکل خاصی مواجه نخواهد بود و برای هرپست گاها تا سه بازیکن باکیفیت در اختیار خواهد داشت.
یکی از این پست‌ها، هافبک دفاعی است. جایی که استقلالی‌ها با در اختیار داشتن مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، روزبه چشمی و حالا امید حامدی‌فر یکی از غنی‌ترین تیم‌های لیگ برتر از نظر بازیکن را دارند. بدیهی است که با توجه به سبک تهاجمی ساپینتو و فوتبال مالکانه‌ای که به آن گرایش دارد، در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن برای این بازیکنان، دو نفر از آنها در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. با توجه به فرم فصل گذشته و محوری‌بودن نقش مهدی‌پور در استقلال، این بازیکنان به احتمال زیاد یکی از بازیکنان اصلی ترکیب ساپینتو در لیگ آینده است. اگرچه قابلیت بازی در خط دفاعی از روزبه چشمی یک بازیکن چندپسته ساخته اما پست اصلی این بازیکن هافبک دفاعی است. جایی که فصل گذشته در بیشتر مسابقات زوج نیک‌نفس و مهدی‌پور به میدان رفتند و نمایش قابل قبولی هم داشتند.


امید حامدی‌فر اما به‌عنوان یکی از سهمیه‌های لیگ برتری استقلال در فصل نقل و انتقالات از آبادان به تهران آمد تا فوتبالش را در تیم قهرمان فصل گذشته دنبال کند. حامدی‌فر که نظر مثبت ساپینتو را هم در تمرینات جلب کرده، برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال، رقابت سختی را با زبیر و روزبه در پیش خواهد داشت. جایی که هافبک‌هایی قلدر با مختصات بازی خودش، برای قرار گرفتن در یازده نفره پیش‌فرض سرمربی پرتغالی از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: