کد خبر: ۹۲۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
تعداد بازدید: ۱۷۹
پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید باید حواشی به وجود آمده پیرامون تیم ملی فوتبال ایران برطرف شود.

ستار همدانی: قرار بر تغییر باشد، مربی داخلی تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشتبه گزارش خبرداغ ، ستار همدانی پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: دوستان به جای اینکه به مسائل اصلی فوتبال و حضور در جام جهانی فکر کنند، به دنبال مسائل حاشیه‌ای هستند. ما باید آمادگی داشته باشیم تا بتوانیم تا مقابل تیم‌های پرقدرت قرار بگیریم.

همدانی در پاسخ به این سوال که در صورت برکناری دراگان اسکوچیچ، چه فردی جایگزینی او است؟ گفت: تغییر مربی را تصمیم درستی نمی‌دانم و به نظرم باید با همین کادر فنی، کار را پیش برد اما قرار بر تغییر باشد، مربی داخلی تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره حضور مربی باتجربه خارجی در فوتبال ایران تصریح کرد: اگر قرار باشد مربی خارجی بیاید، باید مربی بادانش و باکیفیتی باشد. این مربی باید ساختار و فوتبال ما را سر و سامان و دهد و یک چیزی به فوتبال ما اضافه کند نه اینکه چیزی از بردارد و به حوزه خلیج‌فارس برود و پول دربیاورد.

او درخصوص اختلافات میان بازیکنان تیم ملی به وجود آمده است، عنوان کرد: این مساله جای تاسف دارد. وقتی بازیکنی از چارچوب خود فراتر می‌رود، باید با او برخورد شود. این هم از مشکلاتی است که شاید پشت‌پرده گریبان‌گیر بازیکنان شده باشد.

همدانی در پایان گفت: اولین اقدام این است که حواشی باید تمام شود و مساله بعدی، باید بازی‌های تدارکاتی با کیفیت برگزار شود تا تمرکز بازیکنان روی مسائل فنی برود. همچنین باید اردوی‌های مختلفی برگزار شود که روی مسائل فنی و هم روی مسائل روحی و روانی به طور کامل کار شود تا اتحاد و همدلی در تیم ملی ایجاد شود. گرچه بازیکنان ما در اروپا جایگاه خوبی دارند اما جام جهانی شرایط خاص خودش را دارد و باید به نظر ذهنی روی بازیکنان کار شود تا بهترین عملکرد در جام جهانی به دست بیاید.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: