کد خبر: ۹۲۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
تعداد بازدید: ۲۲۳
مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت خاتمی به بازداشت‌های اخیر واکنش نشان داد.

واکنش مهاجرانی به بازداشت‌های اخیربه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه اعتماد: مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت خاتمی به بازداشت‌های اخیر واکنش نشان داد.

 سید عطاءالله مهاجرانی، وزیر پیشین ارشاد:

حال چطور ممکن است بیانیه چندسینماگر، اظهارنظر البته تند و ساختارشکن برخی فعالان سیاسی، تهدیدی برای نظام و انقلاب تلقی شود؟

تجربه نشان داده است که فشارهای سیاسی و امنیتی ممکن است مسکن های تندی باشند، اما پایدار نیستند موقعیت ها و شرایط تحول می‌پذیرند.

نقدهای جدی و مدلل مطرح نمی شود. کار به دست افرادی که نبایست و نشایست سپرده می شود وما شاهد انباشت زیان های ملی و بلکه تاریخی خواهیم بود.

مسیح علیه السلام توصیه غریبی به یاران و حواریون خود کرده است: مانند مار هوشیار و مانند کبوتر ساده باشید!» (انجیل متی، باب دهم، آیه۱۶)

و اما یک حرف صوفیانه بگویم اجازت است؟ ما در آن جایی که بایست مثل مار هوشیار باشیم، گاه و بیشتر از گاه مثل کبوتر ساده ایم.

مثل نفوذهایی که در واحدهای تحقیقاتی هسته ای با ماجرای استاد هسته ای اتفاق افتاد و نیز مراقبت از جان دانشمندان و اما جایی که بایست، مانند کبوتر ساده باشیم، مثل تحمل انتقادات، همانند مار هوشیاریم که اینان عوامل سرویسهای جاسوسی اند و لنگ می مانیم، غافل از اینکه عوامل سرویس های امنیتی جای دیگرند! اتفاقا شعارهای تندمیدهند و غلط اندازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: