کد خبر: ۹۲۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۲
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از امکان مشاهده سوابق تحصیلی دانش‌آموزان سال آخر دبیرستان متقاضی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از روز پنجشنبه ۲۳ تیر ماه خبر داد.

سوابق تحصیلی دانش‌آموزان سال آخر دبیرستان از ۲۳ تیر قابل مشاهده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از امکان مشاهده سوابق تحصیلی دانش‌آموزان سال آخر دبیرستان متقاضی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از روز پنجشنبه ۲۳ تیر ماه خبر داد.

حسن مروتی با بیان این که دانش‌آموزان سال آخر دبیرستان از بعدازظهر پنجشنبه می‌توانند سوابق تحصیلی خود را در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده کنند، افزود: سوابق تحصیلی این دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ تا روز یکشنبه ۲۶ تیرماه در درگاه این سازمان قابل مشاهده است.

وی درخصوص چگونگی ویرایش این اطلاعات اظهارداشت: دانش‌آموزان سال آخر دبیرستان در صورتی که مغایرتی در اطلاعات سوابق تحصیلی خود مشاهده کردند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا یکشنبه آینده به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و اقدام به اصلاح اطلاعات کنند، در غیر این صورت با همان سوابق و اطلاعات موجود گزینش علمی و اعلام نتیجه اولیه انجام می شود.

همچنین این سازمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه مورخ ۲۹ خرداد ماه توضیحات تبصره بند ۲ قسمت «ب» پرینت کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱) به ‌اطلاع‌ متقاضیان تمامی گروه های آزمایشی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ می رساند، فایل سوابق تحصیلی دانش آموزان سال آخر دبیرستان از بعدازظهر پنجشنبه ۲۳ تیرماه لغایت روز یکشنبه ۲۶ تیرماه قابل مشاهده در درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار می گیرد.

براساس این اطلاعیه، متقاضیان در صورتی که مغایرتی در اطلاعات سوابق تحصیلی خود مشاهده کردند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا روز یکشنبه آینده به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند. در غیر این صورت در مرحله اعلام نتایج اولیه این آزمون با همان سوابق و اطلاعات موجود گزینش علمی آنان انجام می شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: