کد خبر: ۹۲۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
تعداد بازدید: ۷۶۶
مهاجم فصل گذشته تراکتور بعد از عقد قرارداد با استقلال، حالا اولین تمرینش با این تیم را پشت سر گذاشت.

اولین تمرین مهاجم جنجالی در استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: مهاجم فصل گذشته تراکتور بعد از عقد قرارداد با استقلال، حالا اولین تمرینش با این تیم را پشت سر گذاشت.

پیمان بابایی که ظهر روز شنبه در انتقالی ناگهانی به جمع مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر پیوست، نخستین تمرین استقلال با ساپینتو را از نزدیک تماشا کرده بود و در تمرینات یکشنبه استقلال هم به دلیل رسیدگی به کارهای شخصی‌اش غایب بود.
با این حال این مهاجم گلزن که جدایی‌اش تراکتور با حواشی‌ای از سوی مدیران این باشگاه همراه بود، عصر امروز نخستین جلسه تمرینی‌اش با تیم استقلال را پشت سر گذاشت تا به صورت رسمی کارش در استقلال را آغاز کند.
بابابی که سابقه حضور در فوتبال آذربایجان و تیم‌های ماشین‌سازی را هم در کارنامه دارد، یکی از مهاجمین پرتعداد استقلال در فصل آینده است که برای قرارگرفتن در ترکیب این تیم باید با ستارگانی چون شهباززاده، ارسلان مطهری و البته کاوه رضایی رقابت کند.

اولین تمرین مهاجم جنجالی در استقلال
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: