کد خبر: ۹۲۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
تعداد بازدید: ۲۴۴
روز گذشته لابلای انتشار بیانیه های ضد و نقیض در مورد وضعیت تیم ملی، در اتفاقی عجیب مجری برنامه فوتبال برتر هم استوری بخشی از بازیکنان که از اسکوچیچ حمایت کرده بودند را بازنشر کرد...

دعوت محمدحسین میثاقی به تیم ملی!به گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: روز گذشته لابلای انتشار بیانیه های ضد و نقیض در مورد وضعیت تیم ملی، در اتفاقی عجیب مجری برنامه فوتبال برتر هم استوری بخشی از بازیکنان که از اسکوچیچ حمایت کرده بودند را بازنشر کرد...

 
 

روز گذشته پس از این که سردار آزمون و تنی چند از ملی پوشان بیانیه ای را در حمایت از اسکوچیچ منتشر کردند، اتفاقات عجیبی در فضای مجازی رخ داد. در این بین بازیکنی مثل سعید صادقی که تجربه هیچ بازی ملی ای را ندارد به جرگه بازیکنان ملی حامی سرمربی کروات پیوست که البته در همان ساعات اولیه انتقادات زیادی از حرکت سعید صادقی به عمل آمد چرا که این بازیکن هنوز تجربه پوشیدن پیراهن تیم در بازی های رسمی  و حتی دوستانه را ندارد اما اتفاقات عجیب برای بازنشر این استوری به همین جا ختم نشد و یک مجری تلویزیونی هم این استوری را در صفحه خود گذاشت و وارد بازی ای شد که به هیچ عنوان ربطی به او ندارد.

محمدحسین میثاقی به گونه ای این استوری را بازنشر کرد که انگار جزیی از بازیکنان تیم ملی است و در شرایطی که حتی برخی از سعید صادقی به خاطر سابقه کمش خرده می گرفتند، این مجری مرزهای ملی پوش بودن را جا به جا کرد و استوری ای را منتشر کرد که تنها به بازیکنان ملی پوش و اعضای تیم ملی ربط داشت. تازه خود ملی پوشان روی این استوری متفق القول نبودند و این استوری و متن حمایتی باعث دو دستگی شد، البته محمدحسین میثاقی در سال های اخیر حضورش به عنوان مجری فوتبال برتر نشان داده علاقه زیادی به جانبداری از برخی چهره های ورزشی دارد که از قضا تمامی این چهره ها هم پس از مدتی از صفحه فوتبال ایران با خاطره های تلخی پاک شده اند! از شهاب عزیزی خادم و مارک ویلموتس گرفته تا مسئولان فعلی فدراسیون فوتبال و تمامی این نام ها یک وجه اشتراک دارند؛ این افراد وقتی بر مسند قدرت بودند و مسئولیتی در فوتبال بر عهده داشتند حمایت محمدحسین میثاقی را با خود به همراه داشته اند و انگار این مجری تلویزیونی برای بالا بردن تعداد مصاحبه های برنامه اش با افراد مسئول باید این جانبداری ها را ادامه دهد اما میثاقی باید به این قضیه هم توجه کند که برخی مسائل هیچ ارتباطی به او ندارد و در قضیه حمایت بازیکنان از اسکوچیچ این مجری نه عضو تیم ملی است و نه عضوی از کادرفنی تیم ملی است که این گونه حمایت خود را اعلام کرده است. البته شاید این مجری تلویزیونی فکر کرده چون در لیست تیم ملی برای اعزام به کانادا حضور داشته باید این گونه نسبت به سرنوشت نیمکت تیم ملی واکنش دهد اما او باید بداند حضورش در لیست اعزام به کانادا دلایل دیگری داشته   و او هنوز عضو تیم ملی نیست مگر آن که در حاشیه اردوی اخیر تیم ملی در دوحه دراگان اسکوچیچ بی خبر او را به تیم ملی دعوت کرده باشد.

در این روز ها که هر آدم بزرگ و کوچکی در فضای مجازی حامیان قسم خورده خود را دارد، محمدحسین میثاقی تصمیم گرفته نقش سپر به ظاهر رسانه ای چهره های مختلف فوتبالی را برعهده بگیرد و متاسفانه در اکثر اوقات هم این سپر کارایی خاصی برای آن چهره ها ندارد و کافی است نگاهی به لیست کسانی بیاندازید که میثاقی تصمیم گرفته بود از آن ها حمایت کند. تمامی این افراد با خاطره های بد پست خود را ترک کرده اند و دوامی نداشته اند. انگار این مجری تلویزیونی به حدی از محبوبیت رسیده که حتی با در اختیار داشتن چند ساعته آنتن شبکه سه هم نمی تواند چهره های مورد حمایتش را مصون از انتقادات نگه دارد و فضا را برای آن ها تلطیف کند.

البته محمدحسین میثاقی خیلی زود به اشتباه خود پی برد و استوری ملی پوشان را از صفحه اش حذف کرد اما همین بازنشر چند دقیقه ای سوژه به کاربران فضای مجازی داد که با میثاقی شوخی کنند تا دعوت او به تیم ملی را تبریک بگویند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: