کد خبر: ۹۲۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
تعداد بازدید: ۱۷۸
جان کورنبلوم، سفیر سابق آمریکا در آلمان و رودیگر لنتز، کارشناس سیاست خارجی، به روزنامه دی ولت آلمان گفتند که ایالات متحده و شرکای اروپایی کلیدی‌اش در حال رایزنی‌های مخفیانه درباره راه‌حل‌های دیپلماتیک احتمالی برای بحران اوکراین هستند.

بروزنامه آلمانی: آمریکا با شرکایش مخفیانه برای توقف جنگ اوکراین رایزنی می‌کنده گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: جان کورنبلوم، سفیر سابق آمریکا در آلمان و رودیگر لنتز، کارشناس سیاست خارجی، به روزنامه دی ولت آلمان گفتند که ایالات متحده و شرکای اروپایی کلیدی‌اش در حال رایزنی‌های مخفیانه درباره راه‌حل‌های دیپلماتیک احتمالی برای بحران اوکراین هستند.

کارشناسان ادعا می کنند که به نظر می رسد ایالات متحده و متحدان اروپایی آن در حال مشورت در مورد روش های دیپلماتیک برای پایان دادن به درگیری در اوکراین هستند و جزئیات بیشتری در این مورد ارائه نمی‌دهند.

کورنبلوم و لنتز همچنین استدلال کردند که یافتن دلایل "آشفتگی" غرب کار سختی نیست، زیرا اکثر رأی دهندگان اروپایی هنوز ابزارهای دیپلماتیک را بر اقدامات نظامی ترجیح می دهند.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: