کد خبر: ۹۲۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
تعداد بازدید: ۱۲۸
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: از آغاز سال جاری و در پی شیوع اخیر بیماری آبله میمونی در مجموع سه نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. همچنین این بیماری به مناطق جدید گسترش پیدا کرده است

فوت ۳ بیمار مبتلا به آبله میمونی در دنیابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سازمان جهانی بهداشت (WHO ) از فوت دو بیمار دیگر مبتلا به آبله میمونی خبر داد.

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: از آغاز سال جاری و در پی شیوع اخیر بیماری آبله میمونی در مجموع سه نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. همچنین این بیماری به مناطق جدید گسترش پیدا کرده است.

خبرگزاری رویترز بنابر اعلام سازمان جهانی بهداشت نوشت: موارد ابتلا به این بیماری نسبت به آخرین گزارش‌ها افزایش ۷۷ درصدی پیدا کرده که بیشتر آنها مربوط به منطقه اروپا بوده است. هرچند، سه مورد فوت ناشی از این بیماری در آفریقا گزارش شده است.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: