کد خبر: ۹۲۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
تعداد بازدید: ۱۳۶
پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما درباره موضوع نمایش خانگی و حاشیه‌ای که در دانشگاه شریف اتفاق افتاد، تأکید کرد: آنجا صریح گفتم و می‌توانستم مثال بزنم و اگر بنابر مثال و مصداق باشد، بیش از یک بخش، یک سریال و یک سکانس است، نیاز به تأیید و تکذیب من ندارد.

رییس صداوسیما: به وظیفه قانونی خود درمورد نظارت بر آثار شبکه نمایش خانگی حتماً عمل می‌کنیم / مصادیق نگرانی‌های جامعه مشخص است؛ اگر بنابر مثال و مصداق باشد، بیش از یک بخش، یک سریال و یک سکانس است / به جز مدیریت خط قرمزی محتوای سریال‌ها، امیدواریم محتوای خط سبزی را هم تبیین کنیمپیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما درباره موضوع نمایش خانگی و حاشیه‌ای که در دانشگاه شریف اتفاق افتاد، یعنی همان انتقادی که به محتوای یکی از سریال‌های خانگی شد و نمی‌توان با خانواده دید، تأکید کرد: آنجا صریح گفتم و می‌توانستم مثال بزنم و اگر بنابر مثال و مصداق باشد، بیش از یک بخش، یک سریال و یک سکانس است، نیاز به تأیید و تکذیب من ندارد.

به کزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، او ادامه داد: اگر در فضای رسانه‌ای جست‌وجو کنید مصادیق نگرانی‌های جامعه مشخص است، آنجا عرض کردم و باز هم تأکید می‌کنم وظیفه ما به‌عنوان سازمان صداوسیما و وظیفه‌ای که قانون به‌عهده ما گذاشته است نظارت بر تولید و پخش آثار شبکه نمایش خانگی است، این وظیفه قانونی است که حتماً به آن عمل می‌کنیم.

رئیس سازمان صداوسیما به تسنیم گفت: وظیفه ما فقط مدیریت خط قرمزی محتوای سریال‌ها و حوزه نمایش خانگی نیست و امیدواریم محتوای خط سبزی را هم برای فعالان نمایش خانگی تبیین کنیم. ما در این حوزه به پلت‌فرم‌هایی که دغدغه فرهنگ دارند نه‌تنها احترام می‌گذاریم و همراهی‌شان می‌کنیم بلکه به آنها کمک می‌کنیم و حمایت جدّی از آنها خواهیم داشت. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: