کد خبر: ۹۲۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
تعداد بازدید: ۲۶۷
سرمربی چوکا از قهرمانی تیمش در لیگ دسته دوم و وضعیت لیگ برتر صحبت کرد.

اشجاری: قهرمان شدیم ولی چوکا برای هیچکس مهم نیست/ پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی فصل بعد است/ عملکرد نقل و انتقالات استقلال فاجعه بوده و فصل بعد حتی در کورس هم نیستندبه گزارش خبرداغ ، حسن اشجاری در گفتگو با  ایلنا در خصوص قهرمانی و صعود چوکا به لیگ دسته اول اظهار داشت: این موفقیت را به مردم خوب تالش تبریک می‌گویم. این اتفاق با تلاش بازیکنان و کادر مدیریت باشگاه و حمایت هواداران رقم خورد و خوشحالم از این بابت. ما مسیر سختی در راه قهرمانی داشتیم و رقبای سرسختی را از پیش رو برداشتیم تا بتوانیم صعود کنیم و قهرمانی را هم جشن بگیریم. تیم‌های خوبی در لیگ دو بودند که شایستگی صعود داشتند و کار واقعاً سخت بود.

وی در مورد دیدار فینال عنوان کرد: من پیش از این هم به برگزاری این دیدار انتقاد داشتم چرا که فاصله زیادی بین بازی‌ها افتاده است و بازیکنان در دوره استراحت خود فینال را برگزار می‌کنند و اگر هم بنا بر برگزاری این بازی بود باید زودتر این اتفاق رخ می‌داد و خطر مصدومیت بازیکنان وجود داشت. ولی به هر حال از یک بازی سخت سربلند بیرون آمدیم و این قهرمانی را تقدیم به مردم تالش می‌کنم.

سرمربی چوکا در مورد بازی روز گذشته ادامه داد: ما حدود یک ماه بود از شرایط بازی دور بودیم ولی بازیکنان غیرت و همت به خرج دادند و بازی را بردند. نتیجه بازی روز گذشته تفاوت دو گروه لیگ دو را نشان می‌داد. ما چندین موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم و دقیقه 86 گل خوردیم ولی طبق عادتی که در طول فصل داشتیم و بارها در وقت اضافه به بازی برگشتیم تلاش کردیم و به گل دوم رسیدیم و قهرمان شدیم. بعد از صعود که واقعاً شیرین بود این قهرمانی هم واقعا برای ما لذت بخش بود.

اشجاری درباره هدف چوکا در فصل بعد لیگ یک گفت: من آدم جاه‌طلبی هستم و دوست دارم اتفاقی تاریخی مثل صعود به لیگ برتر را در فصل اولم رقم بزنم اما باید قبول کنیم که تیم ما زیرساخت‌های لازم را ندارد و حتی نمی‌توانیم فعلاً از تیم‌های لیگ یکی میزبانی کنیم. با این وضعیت ماندن در لیگ یک هم برای ما شاهکار است و هدفم ابتدا حفظ ثبات و ماندن در لیگ آزادگان است. ما برنامه مدونی داریم و باید مرحله به مرحله جلو برویم. ملوان با آن همه خرج، بعد از ۶ سال به لیگ برتر بازگشت و مس کرمان بعد از ۸ سال توانست مجوز لیگ برتر را بگیرد.

وی در مورد شرایط میزبانی از تیم ها در لیگ برتر گفت: چوکا از قدیم به ورزشگاه خانگی خود معروف بوده که به آن قلعه عقاب ها می‌گفتند. از فصل قبل به ما وعده دادند که ورزشگاه آماده میزبانی می شود و این اتفاق نیافتاد و هنوز هم چنین اتفاقی رخ نداده و بعید است فصل بعد در لیگ یک هم بتوانیم از تیم‌ها میزبانی کنیم. ما روز گذشته فینال لیگ دو داشتیم و از بندرعامری تعداد زیادی مسئولان شهری و استانی در ورزشگاه بودند ولی از سمت ما حتی یک مسئول هم نیامد بازی را نگاه کند و چوکا برایشان مهم نیست.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت نقل و انتقالات لیگ برتر توضیح داد: در نقل و انتقالات بهترین عملکرد را به نظرم پرسپولیس داشته. پرسپولیس به خوبی از فرصت جدایی مجیدی و بلاتکلیفی استقلال استفاده کرد و تیم خوبی جمع کرد و به نظرم مدعی اصلی قهرمانی در فصل آینده است.

وی در مورد استقلال هم گفت: استقلال بیشتر به جذب بازیکنان جوان و آینده دار روی آورده و فصل بعد حتی در کورس قهرمانی هم نیست و از لحاظ قهرمانی بخواهیم حساب کنیم وضعیت استقلال تا اینجای کار فاجعه بوده است. هواداران این تیم انتظار قهرمانی دارند ولی بعید است حتی در بین سه تیم بالای جدول باشند.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: